Saturday, February 14, 2009

riuh pagi




:mKening:


sapa kat sini yg penah dengar segmen RIUH PAGI d ERA?
TAK PENAH?...perh...korang patut cuba dengar....
aku suggest la...tp klu korang xmo pun...aku x paksa okeh...
ni negara demokrasi....demokrasi terpimpin...ahaks...




:mRambut:

2 makluk tuhan kat atas tu pd aku..amat2 SENGAL okeh...
SENGAL yg menyebabkan....aku ni...jadi terSENGAL2 dlm keta...haha...
ada ketikanya aku rasa...aku mcm org gila..malah,
lebih over dr org gila....terkekeh2 tu normal dah...
yg paling kritikal bila aku kerkekeh2 sambil
tepuk2 stereng keta......perh......gilak ke hapa...
kkdg aku meloncat2 skit...loncat dr atas kosi keta tu...
nampak x?..kritikal penyakit aku...




:mHaha:

aku x berpeluang dengar lama pun keletah Pak Nil gan
Din Beramboi ni....kejap je...sbb OTW nk g keje..
kkdg aku doa...."jln jem pun xpe...lama skit aku leh dengar.."
kui3....dasat....tp aku xleh tahan gan segmen DRAMA SEBABAK tuh...
aku xpasti DIN BEREMBOI tu tercampak dr planet mana...
hahahahha......merapu, meraban n merepek...
tp semua tu secocok gan aku......3M yg menyebabkan
aku jadi sengal okeh...sawan sorang2 dlm kereta...



:mGelak:

idea spontan dia tu mmg giler...Pak Nil plak
duk terkekeh gelak...dia pun xleh tahan....
klu aku jd caller yg nk blakon pun aku jadi penin
penin nk lawan ckp gan Din tuh...kah kah kah...



:mKenyang:

selain segmen tu...aku suka gak segmen Din jadi SHASHA...
perh...mulut x insurans beb...tp aku suka...
ko class shasha...mulut longkang gitew....kah kah kah...




:mNgumpat:

aku harap dwang berdua lebih suksess gitew....bertambah2
idea gila.....bio aku terus gila meroyan pagi2...
baru ceria skit idup aku nk g koje...
idak le mandom x hingat....
n aku x sabo nk tgu isnin ni...katanya...
dwang akan jemput artis utk blakon DRAMA SEBABAK
gan Din.....kah kah kah..masak le artis kena buli..kui3





OH HATI--> tima kasih korang berdua sbb menceriakan dan menyebabkan aku sengal dlm kereta pagi2...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

pjan a.k.a fizan said...

aku dengo!! mmg bole meren!

satu pagi asben aku baru balik anto aleeya sekolah tapi tak masuk2 rumah lagi.aku tengok dia dok senyum2 sorang dlm kete dgn pintu terbukak.aku terpikir laki aku ni nape? sakit ke apa senyum sengeh kamben sensorang...rupenye dia dengo pakdin ngan paknil..haha

@LiYaNNuaR said...

aku pon camtu gaks... mengaku di situ!!!

INTAN said...

pjan--> aku ni sejak jaman k&k lagik dengar pagi d ERA...tp gandingan kali ni paling meletOps gitew....terhibur betoi rasanya


liya-->give me 5 noks

rynas said...

aku sejak kiran ngan khairil tak buat pagi di era terus putus cinta ngan ERA langsung beralih arah pada HotFm tak pun dengar sinarFM.
aku akan dengar pagi di era sat..seperti diusulkan kwn2

INTAN said...

ct--> hang patut try dengar...senin ni dlm kui 7.30 akan ada drama sebabak tuh...sure jatuh cintan punya