Saturday, February 14, 2009

d jamin sampai esok





:bear4:

dwang yg JAMIn okeh.....aku x gerenti menda ni
sampai ke idak keesokannya...
bergantung kpd gigih atau tidak abg posto
kat tempat tersebut atau tidak...
satu lagi.....sama ada ari ni (sabtu) ari keje
dwang ke ari cuti...ahaks




:bear17:

tp yg pastinya...tanggungjawap aku sudah selesai...
perhhh...aku rasa lega....
apakah isi perut dlm envelop? n sapa kah
insan terpilih yg istimewa itu?...
klu korang nampak...sila jegil kan mata okeh...
klu x nampak...tgu penerimanya mengumumkan
berita gumbira penerimaannya kelak...




:bear12:

utk 'insan' tersebut yg kononnya amat BZ skrg...
aku harap dia siok terima pemberian ikhlas aku ni..
terima lah seadaannya dgn redha dan pasrah okeh...
alahaiiiiiiiiiiiiiii!!!!






OH HATI---> bz lagik ke?...aku rindu anak ko wehhh!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

Tie said...

Tak pernah guna pos laju ni....betul ke boleh sampai esok tu?? Macam tak caya je..he he...

@LiYaNNuaR said...

aku penah guna servis nih... ok la kot... tgk tmpt gak... gamaknya kalu senang dema anto... mmg le sampe esok... kalu idak... lusa ke tulat ke toben ke... sampe le kot... huhuhu... ya ampunnnn pihak pos... ngeh ngeh ngeh

amenda tu nokkk... siok nye si penyubiru itewwww... turn aku bila pulak nokkk???... :D

pjan a.k.a fizan said...

pos xpress ikut lokasi..kalau bandor beso ble sampai sehari..kalau pekan, ulu sket 3-4 hari sampai...hehe make sure ada org terima..kalau tak posmen campak je..silap2 masuk longkang..bukan takutkan ko..ini realitinya..*aku penah hilang kena curi dek anak jiran lama aku dulu..siot tul budak tu..kalau jumpe aku siku kepala dia!!grrr

INTAN said...

kak tie--> ni bkn pos laju kak...pos xpress.....lain skit....harga ikut saiz sampul dia....so far sy guna okeh le sebis dia..


liya--> hak aku guna selama ni..okeh la..jarang ada prob....aku pun bkn slalu guna...hehe...

turn ko?....bleh aje.......bak addres....ahaks


pjan--> xpe..penerima ni.....duk kondo...ada peti surat...aku harap tidak d campak...jangan la...sgt2 berharga menda dlm itu....ahaks

Mr PenyuBiru said...

sapekah insan bz bertuah itu? haha..

thanks berbanyak yer! parcel tu dah sampai petang tadik. akhirnya... hehe..


thanks berbanyak.biler nak buat kuiz seterusnya plak.hehe