Tuesday, February 3, 2009

tudung ariani lagik






:n3s_02:

nampak x?....tudung ARIANI aku sampai last Friday..
amat hepi aku....tudung ni d beli hasil elaun dr incik hubby..
heheh....alang2 dia kasi elaun..n suh aku beli sesuatu..
aku rembat ARIANI 2 lai....
tudung ni..x sama mcm hak slalu aku beli...
so..harga dia lebih murah *skit dr sblm ni...
RM60 aje......yg penting....selesa okeh...




:n3s_03:

klu ada yg kata..."wahhh!!!! meheinya...."
aku x kisah okeh....mcm N3 sblm ni....
aku pnh tegaskan....AKU X BERKIRA LANGSUNG
KALAU NK BELI TUDUNG.....perlu ke berkira
nk beli menda utk kita tutup aurat kita ni?...
jgn persoalankan prinsip aku okeh...
aku beli tudung yg aku rasa SELESA....
dan aku x berkira.....bukan mau letak d tapak kaki okeh...
letak d kepala.....apaadahallll?????!!!!
pelik aku.....!!!




:n3s_73:

lagi satu....aku ni pemakai tudung yg TEGAR...
aku pakai tudung tiap kali kuwar rumah...
bkn setakat g keje aje...jd aku perlukan banyak tudung
dan tudung2 itu haruslah selesa dan cepat d pakai...
x yah kira psl harga dia...sbb kemudian itu..
klu rasa xmo pakai lagik.....aku leh kasi pd anak2 sedara...
dwang sure sudi menerima...




OH HATI--> mahal sgt ke klu beli tudung sampai harga RM100?...
beli menda lain bleh plak lebih dr tu kan....x kira le..beli perfume ke...beli jam ke...beli jeans ke...xkan mau beli tudung mau berkira?
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

14 comments:

Yanmie said...

betul tu..yan pun klu beli tudung x kisah hrga bape..yg pnting cntik dan selesa..yan penah beli RM300 utk 2 psg tudung yg batu 3 line tu...nama apa pun yan dh lupa namanya..itu hrga masa mula2 kuar..now dh tersangat2 murah dh...huhuhu..

INTAN said...

yan--> nasib ko sependapat gan akak...ada yg rasa...beli tudung mahai2 membazir...ada lak yg kata..esok2 abis pesyen ni..org x pakai dah...tu le silap klu pakai tdung sbb pesyen kan..x dulik le pesyen abis ke idak...janji nawaitu kita sbb nk tutup aurat...

Boo-lah said...

tudia.. ingat nak jual tudung td..! mm.. xexpert sgt la tudung2 ni.. maybe kena blajar dgn kak intan ni.. nanti boleh bg hadiah tudung kat seseoarang!

Yanmie said...

ehehehe..betul kak..yan setuju sgt2..

benludin said...

beli tudung fareeda..lawa gak..hehe

pjan a.k.a fizan said...

aku pun!! dari semahalnya hingga RM10 pun ada...apa hal..duit sendiri...sapa dok kutuk tu? seligi sket..dia dengki tu pasai tak dapat nak beli macam ko beli....oh hang pun beli tudung mahal2 gak dari aku kan..kih kih kih..maceh!!

rynas said...

Tan tunjuklah sket gambo ko pakai tudng baru tuh. AKu tengok org pakai lawo jer..cuma aku jer tak berani lagi nak try pakai tudung ariani tuh.
alah lantaklah nak beli mahai2 bukannya duit depa pun..duit sendiri pedulikkk...

@LiYaNNuaR said...

aku pon sgt stuju dngan ko nok... bab2 tudung ni aku tak bkira pon... as long as selesa... senang nak pakai... chanteks... kalo ati aku dah kenan... mahai pon aku rembat... kalo x rembat.. mula rasa ralattt... ye la.. che'aben aku penah beli kasut timberland beratuih2, taruk kat kaki... kalo ilangg... padan muka, dia... ;p

takkan aku kene beli tudung spuloh hengget kotttttttt... geram gak aku.. x fair la kan... kalo nak argue pasal tudung2 nih... lg mahal.. lg bagus... sbb dok tmpt yg paling ateh sekali gitu kan nokkkk... :D

Mr PenyuBiru said...

tudung yg elok memang mahal. menang membeli alah memakai. tak kesah harga mahal ke murah ke, yg penting kita suka dan heppy.
err..skang ni ade lagi ke tudung datuk K? hehe..

Syamilia said...

apa kata akak cuba pkai sekali tdg tu n upload gmbr dlm blog ni na...huhu

Syamilia said...

yer akak...sy keja Penang...tp asal Kedah...

INTAN said...

boolah--> nk nuntut ke..jgn malu2 bertanya...akakmu ini..idak le pakar mana...tp bleh le..ahaks

ben--> kamu dh byk kali promote tudung freeda...mesti ada share ni..haha

pjan--> tu la..aku ni pun bkn semua tudung mahei belaka...hak murah pun ada...x kisah le kan...kt ko pun aku ada beli hak kategori mehei ni..x kisah le janji selesa pd aku...kan

ct--> selak N3 lepas2...ada 2 kali aku tempek gambo aku berARIANI....kena torai ct...cantik apa..yg penting cepat..sesuai gan kita2 yg anak kecik ni...

liya--> ko mmg bijak..sure minum susu dumex gitew....pendapat ko mmg bernas nok

penyu--> ada lagik tudung tuh...tp amponn..aku x gemo...lip lap beno..geli plak..hahaha

milia--> dah penah posing gan tudung tu sblm ni..ce selak2...ahaks..malu plak..

~wAniE~ said...

dulu wanie pnh nk beli tudung tu tp x jd coz duit talak cukup maaa..huhuhu

pjan a.k.a fizan said...

orang yg memakai tudung cantik dan mahal secara psikologinya kan bertambah yakin dan mantop giteww...