Thursday, February 26, 2009

cendol pulut

:bear16:

beberapa ari lepas...bila kak ZZ cerita psl cendol pulut...aku ni ngalahkan pempuan ngandung...perh....asyik teringat mengingat dan d ingat gitew...aku malas nk mengharap lebih le..sbb slalu jadi..time aku tingin mmg x jumpa mendanya....tp bila aku x hingin..time tu le bersepah2 menda yg aku hingin tu...jadi aku ambil pendekatan utk tidak mengharap gitew...aku mengharap pd yg sudi aje...



:bear15:

tp esoknya yakni ari selasa.....aku g psr mlm.....secara x sengaja...aku nampak cendol pulut ni.....x pnh lak aku nampak dwang niaga kat psr mlm ni sblm ni..rejeki anak cacing dlm perut agaknya...hahahahah....jadi aku pasrah...kah kah kah......







:bear7:

aku bahagia okeh....tgok pulut bahagian atas tu...tgk jugak straw dia yg bapak saiznya...sekali sedut je kering air dia...hahahaha.....





OH HATI --> sodap sehhh!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

benludin said...

wuyooooo

best tuu...baru ptg tadi aku pekena cendul...slurpppppppp

@LiYaNNuaR said...

aku hirup ayo dia aje... yg ijo2 itewww... x lalu pulak nak konyah2... taktau apsalll... bole ke camtu???

rynas said...

aiseymen..hang nie buat aku terliuq jer dahlah feberet aku cendol..ttpmaku tak suka yg ada pulut

INTAN said...

benludin--> sodap kan?...kakak aku slalu wat sendiri cendol ni...sgt2 lazat, lemak dan berkrim gitew

liya--> mana leh x konyah cendol itu...hahah...x perfect le rasanya sbb itu kan air cendol..harus konyah cendol ok...hehe

ct--> aku x suka jugak pulut...x minat...tp sekali sekala mmg best mkn cendol pulut ni..

syareena said...

cedapnyer....
tencen2 tgh batuk teruk ni.... huhu