Friday, February 13, 2009

i.n.t.a.n

:bofu_14:

aku tgh ajar Ilhan membaca....
baru sat sat ni kata org utara....


N.A (na) M.A (ma) = NAMA
M.A (ma) M.A (ma) = MAMA
S.A (sa) Y.A (ya) = SAYA
I.N (in) T.A.N (tan) = KELANTAN





:bofu_47:

adeih la......aku x pasti nak rasa marah ke..
nk rasa lempang anak sendiri....
last2 aku pandang belakang...
aku gelak tersipu2...





OH HATI--> aku mmg x sesuai jadi cikgu okeh...masak anak org aku kerjakan nanti...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

Aida Alias said...

i.n.t.a.n = kelantan.... hehehe

kalo sy dlm keadaan ko pastinya rasa nak marah.. gerammm gitu. pastu rasa nak gelak pun ada.. hihih

anak saya yg no 2 lg dasat.. nama mak pn tak tau.. walaupun udah diajar byk kali..

camtu la kan ngajar anak ni kena byk bersabar.

su said...

tu lom ngajar 45org dlm 1 class tu..nak meraung pon ader tau!hehehe...

pjan a.k.a fizan said...

apa kaitan intan dgn kelantan..dia rindu aku tu kut..hahah

~wAniE~ said...

waaa kelakar nyer..
dr intan jd kelantan??
patut ke gelak??
hehhehe..
gurau2 je kak intan..

@LiYaNNuaR said...

ok la tu... ade gak TAN... TAN ujungnya... gamaknya dia bkias nak ngajak pegi area Timur niihhh... ;p

INTAN said...

aida--> mmg aku marah....dak ilhan tu x lama lagik jd mangsa dera aku rasa...kah3...

ngajo anak org mungkin leh sabo lagik..klu anak sndiri ni rasa ringan je tangan


su--> mmg respek le korang2 yg cekgu ni...ahaks


pjan--> kaitannya ujung dia bunyi TAN...ahaks.....yelah tuh....rindu ko agaknya


wanie--> aku sabo aje sbb dia belum 6 taun pun..aku dulu masa umur dia...A B C pun blum lancar..ahaks

INTAN said...

liya--> benar gamaknya...nk ajak ke kelantan....asyik sebut nak g tp x sampai2 lagi bwk dwang..heheh