Thursday, February 26, 2009

reflexology






:mKorek:

smlm aku cuti...perh...rasa siok ok...teman2kan incik hubby kesana kemari....ada bbrapa urusan d beberapa bank....kendian....incik hubby ajak urut kaki....perh....jgn ajak aku ke tepen udah...klu dia ajak kesana...sohih ada sesuatu yg pelik sedang berlaku...



:mHurm:

jadi, aku ajak dia ke QB...tempat biasa aku n jemaah slalu berurut2an...aku mahu dia rasai erti urutan yg sebenar...hehehe...poyo d sitew....



:mWekk:

sejam okeh....1/2 jam d bahagian kaki...selebihnya d bahagian bahu...amat2 bahagian rasanya wpun sakitnya tuhan saja yg tahu...mengeliat jugak kami berdua...perh....sakit ok...




OH HATI --> sakit tp besh...hehe
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

nokkks... bukan lahhh... SAKET tp sodapppppppppp gitu... wakakaka...

INTAN said...

liya--> ko mmg bijak...aku segan nk ckp..hahaha