Saturday, February 21, 2009

biru ungu cinta...

:wink:

dah lama aku x membaca novel...membaca novel adalah terapi yg indah....novel mampu membawa aku kesuatu daerah yg asing..d mana aku menjadi org lain....aku dgn permasalahan yg berbeza.....jika ia indah....aku turut d alun kebahagiaan...jika ia suram....aku kesedihan....jika ia musibah...aku kecelakaan......



:yes:

kebelakangan ini..aku d himpit oleh emosi....adakah mengakui yg aku gagal mentadbir perasaan dan tekanan adalah satu ayat negetif yg x patut aku luahkan?...aku keliru....tp aku mengakui...aku gagal mengawalnya hingga menyebabkan tekanan itu menakluki aku...



:nanges:

setelah d telaah....aku menyedari...sudah lama aku tinggalkan dunia pembacaan novel....adakah itu punca aku gagal dan sering tidak keruan?.....lantas tadi...aku mengambil kesempatan waktu yg terluang utk kembali membaca..helaian demi helaian.....BIRU UNGU CINTA






:love:

secara peribadi...aku suka NOOR SURAYA...karya dia begitu dekat d hati....karya dia indah....byk buku dia yg berjaya menjadi santapan nurani aku.....antaranya PANGGIL AKU DAHLIA, TANAH ANDRIYANA, HATI ANDRIYANA, NYANYIAN TANJUNG SEPI, SURAT UNGU UTK NUHA, KERANA MU AIN..pendek kata...karya kak su mmg sungguh menarik hati aku......biasa mendamaikan...bisa menceriakan...aku bisa ketawa sesudah aku mengesat air mata kerana kesedihan...






:P

adakalanya....aku ingin menjadi spt Nuha ...atau setabah dahlia utk mengharungi cabaran.....sekurangnya2 menjadi spt Ain......mencintai dan cintai......adakah kebahgian mereka mampu aku miliki?...



OH HATI --> adakalanya aku bleh jd manusia jiwang sejiwang2nya...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

Anonymous said...

hobi kita serupa...hehhehehe
nnti blh share...
PANGGIL AKU DAHLIA 2 best ke??

INTAN said...

wanie --> sbb akak mu suka karya kak su...makanya...akak kata best le...hehe.....sbb tu akak suka cameron highland...sbb latar peristiwa citer ni d CH

@LiYaNNuaR ツ said...

nokkk... aku pon lama x layan novel2 nih... huhuhu... later2 on la kot ekkk...

ceklala said...

aku dh baca biru ungu cinta...
tp dh lupa cane citer dia...
sbb aku pon sama mcm hgpa kaki novel!!
hehehhe