Monday, February 16, 2009

char kuew tiaw

:5:

sapo penah torai?.....hak penang mai punya?...
aku pnh mkn kat UTP ....rasa dia not so bad la..
wpun lain skit kaedahnya dgn penang...
tp rasanya x jauh beza....rupa je lain skit..
pastu kuantitinya lebih byk...
klu kat penang ni...mkn x kenyang okeh..
ciput aje....dasar tangkai jering gitew...



:42:

mari makan...mau mkn ini..harus ada partner dia..
jeruk cabai kena ada okeh...
baru rasa dia umppp....terangkat dan mengangkat gitew..
kat penang ni..klu pemes..mesti la SANY CHAR KUEW TIAW...
tempat lain aku pnh gak terai...penah rasa kat kedai tepi longkang tu
very long2 time ago....rasa mcm x besh...aku suka sany lagik...
kat seberang pun penah.....tp sany tetap d ati gitew


Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

@LiYaNNuaR said...

andai aku jejak ke sana... harus kau bawak aku mentakedarah situ yek... tliur pulak rasa... tap.. tapppp... ayo lioq aku nitik2 nih... :D

pusat said...

dah ramai org melayu boleh buat char kuew tiaw ni.... rasa nye tak tahu le... ade yg hampeh... setakat letak kuew tiaw pastu umpan ngan kerang.... pusat pun leh buat...

kalau pusat ke penang pusat tak mandang sgt kuew tiaw.... pusat layan nasi kandar jer.... marvelesss......

Mr PenyuBiru said...

ko ni suka sangat taruk gambor char kuew tiaw.buatku tergoda jer...mana mau carik malam² cenggini.huhu..

~0~ said...

Salam
Tergoada daku melihat Char Keow Tiaw tue. Aku penah mkn yang paling best kat Kulim....

Mak Su said...

wah! nak kena gi sana lah!
:D

~wAniE~ said...

waduh2 sedap banget nie..
my feberet nie..
terliur kite d wat ner...
pas nie nk p cari la..
hehhehe

.::CeK LaLa::. said...

dah la lapaq gedik2 petang ni...
tgk pulak char org tu yg kuah melembang!
huuuuuhhu...
kat permatang pauh nun hg penah p dak intan?
en.somi aku suke sgt p tang situ.. ape yg besh pon tah.. beser jerr.. *ke aku yg xde persaan?
keh keh keh...

Rozita said...

oh kali ini ckt...bukan laksa lagiii...emmmm

INTAN said...

liya--> harusssssssssss nok....cepat dtg sini..x sabo aku nk bwk ko..hehe


pusat--> CKT sini tarak kerang....ke ada aku x perasan...aku x sure plak.....udang tu ado la...aku x tau le rasa CKT yg bkn org melayu buat..sbb aku x pnh rasa...dan x kan aku nk rasa plak kan..hehe..jd pd aku..CKT ini adalah yg termabeles gitew



penyu--> baru sekali aku letak..mana plak slalunya..hehe..slalu taruh laksa aje.....suh le cik puan buatkan..hehe



O--> kat mana erea kulim yg besh tu?..ce bgtau...bleh torai lepas ni...a'way..macih sbb visit..



maksu--> mari mari mari...sure x manggampakan gitew..



wanie--> cari jgn x cari...kat sintok ada jual x?..sedap ke?



lala--> permatang pauh hak ada papan tanda "telur basuh" tu ke?...aku pnh mkn sekali....tp aku suka sany lagik



kak ita--> klu tempek laksa lagik takut kak ita jemu lak..heheh