Thursday, February 19, 2009

bihun sup utara





:girl_16:

mesti ada yg menjuihkan bibio yg merah seksi...
dan mengatakan....bahawasanya...aku ni....duk pulun mendietkan
diri...tp asyik nk interprem gambo makanan...hahah...
mmg sah2 le x kuruih ye dak....
apa nk membuatkan...aku tinggal d negeri
yg d lebelkan sbg syorga makanan...




:girl_4:

bkn nak kata....tp aku nk kata jugak...
bihun ni mmg mebeles okeh....ckp byk x guna...
aku klu boleh nk pass semangkuk sorang utk korang...
aku nk korang merasai nikmatnya...
nikmat yg sampai ke tetesan terakhir gitew...
tp apa kan daya okeh....aku cuma bleh kasi korang tgok gambo...




:girl_10:

kedai bihun sup ni...tepi jalan aje...udah le tepi jln...tepi pantai pulak..
org panggil pantai seagate...aku x pasti kenapa kilang seagate
yg dpt nama...sdgkan berderet2 lagi kilang lain kat depan pantai ni..
klu aku jd kilang lain..sure aku kecit ati dah...hahahaha...




:girl_14:

aku dh mula mkn d kedai ni....10 taun yg lepas...waktu tu..aku masih
final year gitew....baru nk deting gan incik hubby...
dia rajin bwk aku kesini....pnh kedai ni tutup kejap..
aku gelisah....x pasti kemana dwang membawa ati yg luka..
masa tu....kawasan pinggir jln depan pantai ni d bersih sebersih2nya...
D LARANG MENJAJA gitew.....so, semua peniaga2 kecil
melayu membawa hati dan peralatan ntah kemana...
tp x lama pastu...aku tgok dwang dtg meniaga balik...
cekal dan gigih gitew....termasuk unsur2 muka x malu gitew..
x kisah le kan...itu punca pencarian rejeki dwang...
kesihani lah mereka...kasihani lah aku yg suka mkn bihun d sitew



:girl_5:

ckp byk x guna...mari ke penang.......
aku tunjukkan jln....lepas tu..jgn lupa belanja aku semangkuk..ahaks






OH HATI--> alahaiiiii!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

@LiYaNNuaR said...

aku suka bihun sup daripada mee sup... huhuhu... setekak la kita...

pusat said...

pusat pun suka bihun... mee tak leh sgt.... keracunan...

Rozita said...

bihun sup je ke? mee sup ada tak?

rynas said...

Pantai seagate intan??? banyak meninggalkan kenangan tuh. cedapnya mihun sup..kalau kat Kl ni kuah dia letak macam2 susah nak cari mihun sup utara yg sedap.

INTAN said...

liya--> kita mmg slalu setekat dan sejiwa kan? kan?


pusat--> haku x suka mee sejak azali..hee


kak ita--> semua pun ada...bihun kunin..mee...kuew tiaw..plih nk hak mana..


CT--> ingat x kenangan kita berkaroke....eh..bkn kita...watie sebenonya..kita tumpang populariti dia aje..hahaha

Anonymous said...

suka2.bhun sup plg sedap pnh mkn.-along-