Friday, February 20, 2009

TAWARAN KERJA

:soldier_11:


TAWARAN KERJA

Minat dalam bidang PERTAHANAN? Bantu negara dalam membanteras jenayah dan kemasukan anasir luar.

Syarat-syarat:
2. Tidak Rabun Warna
3. Kelayakan Minimum SPM
4. Berumur diantara 18-40 tahun




Kelebihan:
1. Kerja di bawah kerajaan
2. Gaji pokok : RM1800
3. Elaun bulanan
(Kola) : RM300
4. Elaun penginapan RM300
5. Uniform: RM200
6.
Dobi RM60
7. Percuma kursus mempertahankan diri
8. Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan
mengambil ujian khas

Sekiranya berminat sila hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 23 JANUARI 2009 di Jabatan Pertahanan Awam, Putrajaya.

Bagi yang berkelayakan uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri 20 hari dari tarikh surat tawaran jawatan yang berkenaan.




Jawatan:
1. Power Rangers
2. Kamen Riders
3. Ultraman
4. Sailormoon (wanita shj)





:soldier_50:


lawak le email dr hazna ni...aku gelak guling2..hampir x jatuh dr kosi...



OH HATI--> ada ssiapa berminat?





Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

@LiYaNNuaR said...

sengal nokkk... mati2 aku fokus tauuuuu...

~wAniE~ said...

mmng lawak n sengal jer..igt nk apply la td..hehhehe

kiranajoe said...

ha'ah...dah hampir tertipu dah..ceh!!!

benludin said...

kalau penganggur yg baca iklan tu mesti rasa nak menganggur lagi..:)

INTAN said...

liya--> aku pun sudah terkena nok..mari lah kita sama2 d kenakan...hehe

wanie--> cute apa klu ko apply...jadi power ranger hak pakai baju pink tuh..hehe

kiranajoe--> ko pun nk tukar propesyen?..hehhee

benludin--> klu ada..daku pun tingin gan nk apply...hehe