Wednesday, February 11, 2009

konvoi

:bicycle:

ini ceritera minggu lepas okeh...
sudah alah2 basi...bkurap dan bsopak...
namun, aku masih mahu bkongsi d sini...
mahu okeh...klu x..takut ada ati yg terguris...
terguris kerana aku x mahu bkongsi kisah itu d sini..
kui3....




:vacuum:

incik hubby bkonvoi minggu sudah...
ke perlis indera kayangan...
negeri tanah tumpah beliau...
dia bwk geng2 dia yg ada antaranya
tidak pernah ke Pdg besar....
n sbg anak jati perlis yg bangga dgn keadaan itu..
dia dgn riak bangganya menjadi marshal...



:naikmoto:

awal2 pagi lagi dwang udah berangkat..
kiranya..belum aku bangun nk g keje..dia kuwar dah..
xcited x hingat.....pastu...dwang singgah umah MIL..
g Pdg Besaq....g mandi manda..kat mana ntah...
aku x pasti...pastu balik ke umah MIL...
kendian btolak balik penang...
aku x pasti kui bape dia sampai umah mlm tu
sbb bila aku sedar2 nk g keje..dia dh ada...






OH HATI--> x pnh ikut dia konvoi.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

tkojut aku... bukak2 blog ko... tsemboi tengkorak idop... mujur aku tak koma... hahaha...

wah... tabek springgg lah kat marshalll... ngeh ngeh ngeh...

ape pun... helmet tuh... aku x tahan nak kaver gelak... dah gelak dah pon... sgt2 sorry... keh keh keh... lama aku x pake helmet camtu... ;p
bila aku pake aje... harus tgelak secara auto... kuang kuang kuang... tah ape yg aku dok gelak pon aku taktau... kesian helmet...

Aida Alias said...

gerun tengok happy face incik hubby tu heheheh

INTAN said...

liya--> siyes...aku pn x perasan topi tu klu ko x tegur...haha..mmg lawak topi tu...pelikan...xkan dia pakai sampai perlis?..hahaha...

aida--> gerun.......siap oder online tuh...pulun nk g konvoi