Monday, February 16, 2009

urut ke mengarut....ke mengurat?





:puteh_12:

smlm...lepas drop d opis 2 3 jam sbg tanda sokongan padu
utk staf2 aku yg terpaksa bkja pd weekend.....
aku sekorga terus ke tepen....
abg sms kata mak n uda dtg umah dia....
kak long pun dtg jugak....
tergediks2 okeh...mmg pantang tok nenek aku
klu aku tau mak n adik badik berkumpul...
gatai je kaki aku nk tekan minyak ....
rasa dengki tahap degawan okeh....
aku rasa x puas ati klu dwang menyireh (mkn sireh) tanpa aku...




:puteh_16:

maka, takkala jam menunjuk ke angka 3 ptg...kami terjongoih depan
pintu rumah....C?...jgn percaya ckp aku....wpun aku kata...
xmo p....aku akan berusaha utk pegi jugak......jadi...
sila tinggalkan lauk pauk utk aku ..hahahah....




:puteh_19:

lepas mkn2....menyireh....tiba2 incik hubby ajak g urut kaki..
ntah bila dia skodeng kedai ni....abg aku yg berumahtangga
d situ pun x tau ada kedai tuh..kah kah.....dia kata..
dia nampak signboard.....jadi aku x curiga la....so...i follow u gitew...
incik hubby, aku n uda pun kesana dgn penuh ghairah....




:puteh_29:

"kedai urut SIAM"....perh..sure best ni..detik aku dlm ati...
mmg dr bos dia..sampai ke pekerja2 dia...semua siam2 belaka..
mek auuu....medai medai....kap kun kap masuk kot pintu kuwaq kot tingkap
semua duk speking belaka....aku sengeh2 aje...
incik hubby bkn main suka..mentelah dia kuturunan siam..
kuwar le ayat2 siam dia tuh.....aku usha je...takpe....takpe..sabo intan...
cuba tenangkan ati....




:puteh_15:

maka, sesi urut bermula.....aku duduk bertentang gan incik hubby...
hak urut incik hubby tu...yg termuda aku kira...
dah le termuda...tercomei..tergebu gitew...
aku dah syak wasangka dah.....tp aku sabo....
pastu bermula le sesi perbualan ringkas mereka...
tanya umur.....duk kun kap kun kap....
sambil d susuli dgn gelak ketawa...
amboi amboi amboi...mesreeee nampak....
duk ngumpat aku ke apa....maka setan pun duk start cucuk aku...




:puteh_9:

budak siam tu plak....duk makin manja je aku tgok..
ini sudah lebih....nak kena cakor muka ke?
pastu...mata aku terpandang sesuatu...
perh.....suwar putih yg dia pakai tu..
terjongkit skit belakangnya...
nampak le sesuatu yg berenda2...itam kalernya...
aku gerenti dia saja...saja nk nunjuk kan?....
adeih.....aku usha incik hubby...klu dia tgok ke sitew..
dgn kadar segera aku nk bangun dan congkil bijik mata dia..
pueh ati aku...bio jadi kasim TAK selamat....




:puteh_14:

urutan yg sepatutnya sakit tu..udah x sakit mana aku rasa...
slalunya mengeliat jugak aku time kena urut ni...
hati aku lebih sakit dr kaki....dr kaki naik ke hati gitew....
kena cucuk2 gan kayu tu pun..aku rasa xde apa hal...
last2 aku tido.....geram punya pasal....
ati aku jadi meluap2 bila tgok menda renda kaler itam tuh





:puteh_28:

lepas sejam....upacara selesai....cepat2 aku bayor....
time nk bayo tuh...casher tu tanya...."brother n sister?..."
ceh....."my lovely husband" aku ckp kuat2...bergema2
kalah klu ckp guna micropon....
incik hubby sengeh2.....pastu dia ckp..."yes yes...my wife..."
perh.......mendidih aku....time tu...rasa mcm nk kuwar
api kot idung...dah rasa saling x tumpah mcm naga tasek cini...




:puteh_30:

lepas ni..klu trun umah abg lagik...aku kena pastikan..
incik hubby tidak kesitu tanpa aku....
harus d pastikan okeh.....!!!!





OH HATI---> huh.....sapa salah dlm hal ini?....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

fuhhh... sgt danger la kalo biarkan p situ secara solo... danger wooo... diulangi... danger okkkkk... so, awas nokkkk... biar aku mjadik fire stone di sini... ngeh ngeh ngeh ;p

pssssssssssst... patot la geng2 staf lelaki vote mau pegi Hadnyai sana... ado yg mnanti kot di sana... ceyyyy... sengal jerkkkk...

Anonymous said...

naper tak ambik gambor "menda renda kaler itam " tu. hik3..

camne ko bleh biarkan pompuan urut laki ko.tukang urut lelaki takde ke?
lepas ni sure laki ko pergi lagi secara senyap².hehe

cikpuanpijan said...

aku suke akan urut2 kaki ni..hehe tp belum pernah lelaki urut kaki ku...tak koser...mesti geli!..dah lama tak pegi...izzaty tak ble kalau aku tak de...

INTAN said...

liya--> fire stone yg baik gitew...aku akan sentiasa beringat okeh......dia xkan terlepas bebas klu kami ke tepen...nehi...


penyu--> maksudkan..ko nk laki urut aku n pempuan urut laki aku?...ko keji tau...hahhaha


pjan--> aku pnh...pstttt...laki aku xtau dong..hehe