Thursday, April 2, 2009

pembetulan

:cinonet_12:

setelah aku berteleku agak lama...menekan dahi dan ubun2 kepala....cuba mengingat wpun samar....akhirnya ingatan aku kembali.....



:cinonet_30:

sebenarnya aku silap bg kenyataan.....ttg kisah april fool aku tuh....sebenonya....bknnya aku dpt katak dlm kotak mcm kisah asmida dlm Ali Setan 1 tuh.....rupa2nya lipas.....ye..aku amat pasti...3 ekor lipas...bkn katak...i'm sorry....(tiru gaya amir raja lawak)



:cinonet_17:

tiba2 kisah tu mcm layar perak..bermain2 d depan mata....betoi2 bbrapa minit sebelum kelas cikgu Saidin..(aku lupa kelas Geog ke Sastera..masa form 5).....teraju utama dia....seorang kwn yg aku panggil Noor (bkn nama sebenar..nama asal dia Saadiah....perh..jauh beza nama dia....hehe..ntah kenapa dia suh kami panggil dia noor).....bersungguh2 dia suh aku bukak kotak yg d balut cantik dan kemas tu dlm kelas...la la tu juga..x bleh tgu bali rumah....."intan..idup dan mati..ko mesti bukak skrg jugak kotak ni.."..n sbg makluk yg agak rakus bila berhadapan dgn hadiah...aku bukak tanpa membaca bismillah...(padan muka aku)



:cinonet_15:

dan.....sejerus d rentap balutan dan kotak tu...merayap 3 ekor lipas kat tangan aku....aku menjerit mengelupor.....sbg pendekar (sbb aku budak silat)...aku bkn takut gan lipas ye kwn2...tp aku terkejut..tindakan luar kawal kaedahnya (xmo ngaku jugak).....semua kkwn gelakkan aku.....aku rasa terhina (baca sbg malu...xkan pendekar yg wakil negeri dlm acara silat takutkan lipas yedak..)...n cikgu saidin masuk kelas dlm keadaan yg masih kecoh.....jatuh mertabak aku okeh!!!





OH HATI--> wpun kejadian 15 taun yg lalu...tp masih indah....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

pusat said...

ni bukan soal lipas atau katak nih.... ni sebab terkejut...
bagi tali pusat babun pun leh kena sawan.... opocottt.....

@LiYaNNuaR said...

teringat lipas2 belaan ko kat shoutbox dolu2... ngeh ngeh ngeh... kau mmg pgemar lipas kah nokkk... itu sbb ko dpt lipasssss... wakakaka

INTAN said...

pusat--> deyyy...mana ko ilang...windu lak kat pusat ko...ahaks

liya--> bukan kah masih ada itew lipas nok?...ahaks