Tuesday, April 28, 2009

menyolek




pagi2 ni...PA aku ckp...nk solekkan muka aku......dh byk ari dia tegur muka aku ni asyik suram je....mcm sibuk pikir masalah dunia kaedahnya....yelah..mana xnya...skrg dunia d landa wabak selsema kinzir....harus lah aku fikirkan kan?...aku kan prihatin...huhuh...kata dia....aku udah mcm sayur2an kurang vitamin .... xde zat....huh...sampai ati...tp mungkin ye la...byk menda dlm fikiran aku skrg.....secara x langsung menyuramkan muka aku gamaknya




xde le menda pun...dia letak celak kat mata....uruskan bahagian kening.....letak blusher ....tu pun aku warning awal2...xyak godek lebih2 bahagian mata aku tu......bahagian tu sensetip....cepat beno berair+merah.....klu merah tu..udah ala2 bela hantu raya kaedahnya....aku sendiri takut tgok mata aku tu....





OH HATI--> aku ok je.....wpun aku tipu....x kisah la...janji d mulut aku...aku kata aku OK.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

Syamilia said...

nk tgk gambar kak intan di solek tu...huhu

zue@zman said...

besh besh kna solek ;)
....last skali aku disolek masa kawin 6 taon lepas...udah lama tuuuuuu..!

Yanmie said...

salam kak..letak ler pic yg akak kena solek tu.nk tgk!!!...eheehe..

fizan *sew addict!* said...

tak de sape nk solek muke aku noks..harap anak dara aku je...abis punah!!! grrr

Rozita said...

solek tu hanya lah hiasa luaran
kalau dalaman nya stress giler...sure tak jadik punya

Riezal said...

intan.. meh tengok muka hang seround.. haha jgn pakai celak banyak pulak.. sat ni macam ala2 gothic pulak.. macam citer ROCK tu.. kumpulan Rimba bara :D

@LiYaNNuaR said...

sekali sekala bsolek nokkk... pengantin pon kalahhhh.. menaik2 serinya gituuu, ahaks!!

INTAN said...

mimie--> akak ko kan pemalu..ngeh2

zue--> wahahaha...mmg lama....aku setuju....tp mmg siok org godek2 muka kita kan..hehe

yan--> salam.....sama je dek..takde bezanya...hehehe...serope tu jugak...x berubah jd JLO pun...hehehe

fizan--> klu aku solekkan muka ko pun..punah gak nok....aku mana pandai menda2 alah ni..wakkaa

kak ita--> betui3X....tp ramai le kata...nampak le ceria skit....dema bodek sy kot...ehehe

riezal--> mana hg tau aku dulu x gothic?...wakkaka....tp dolo2...aku x pakai le celak tu bagai....pakai liptik itam je...ngeh2.....xyah le tgok muka aku...sok2 hg kata nk lanjer aku..hg tgok le..wakkaka

liya--> iskk...mana leh lwn pengantin nok....dema pakai maskara bagai...bulu mata lentik..idak le aku..wkakakaka