Wednesday, April 29, 2009

Nyanyian Tanjung Sepi

"benarkah..bila kita jatuh cinta, kita telah memberi hak kepada dia untuk melukakan kita?"


Dan sepi itu terus menghambat aku ke mana-mana sehingga menjadikan aku resah gelisah tiada jalan pulang.Aduhai, masa yang indah itu sudah pergi semuanya...sehingga tidak ada apa-apa lagi yang tersisa untukku di sini. Aku seperti camar yang patah sayap. Aku bagaikan biduk tanpa perhentian. Aku umpama permaisuri tanpa kerajaan. Lalu bagaimana lagi harus aku kutip sisa hari-hari mendatang yang sirna itu, bersendirian? Tanpa dia dan tanpa kamu? aku betul-betul kesepian. Mana hilangnya semua masa lalu yang indah itu?

Aqmar:
Senyuman itu membuat hutan rasanya terbakar, dan lirikan mata sang bidadarinya membuat beku hatinya biasa cair

zainur:
Baku hatinya pernah 'sekali' cair dengan panahan mata sang dewi cinta. Cintanya pernah hangus pada sinar api renungan dia.

Khalida:
Kekasih, akulah rusuk kirimu yang hilang itu!







OH HATI--> petikan dari Nyanyian Tanjung Sepi....Noor Suraya










Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

Aida Alias said...

intan.. novel ni rasanya dah agak lama dikeluarkan.. kalo tk silap la.. sbb ingat gambar dpn dia dpn tu dulu.. tp novel NS ni cover dia cantik2

kayteeze said...

Laa........novel rupanya..hehe... kena pulak mokcik ni... :)

Rozita said...

best ye citer tu?

ONE ZABA said...

zaman bercinta udah berlalu..sekarang ni zaman berkasih sayang...heehhh...heeehh

INTAN said...

aida--> cetakan pertama 2006 masa kak su masih d creative...skrg pun...dwang x cetak baru..

kak T--> sy idak le seputis tu kak T...hehe

kak ita--> baru 2nd chapter...hehe..

1 zaba--> eh...cinta dan kasih sayang kan kembar..mana leh d pisah2kan..hehe

Mak Su said...

maksu susah nak baca buku lately, selalu gaduh2 ngan baby w berebut buku

ennieva fauzi said...

Tan..ko ada masalah ke? hehehe

C.Y said...

per pon...aku nak pinjam lps abih nnt yer..

@LiYaNNuaR said...

mcm best jerkkk... teruja... teruja...

INTAN said...

MAKSU
kasi bb W 1 buku..baru dia x kacau maksu..hehe

BEN
u know me well dear...hehe

C.Y
udah abis..bila mau?..ps balik ostolia ek...

LIYA
amattttttttttt noks....merembes air mata aku