Tuesday, April 7, 2009

tipon cokia




aku suka tipon aku sblm ni..cinta pandang pertama kaedahnya....tipon tu aku beli 3 taun yg lepas..(erkk....aku beli ke?....incik hubby beli kot..hehe..lufa)...tp..sejak akhir2 ni..tipon tu ala2 nyanyuk gitew...sindrom nyanyuk tu aku kesan bila dia slalu 'padam' tanpa aku menekan butang OFF...bunyi mcm bijak betoi tipon tu kan....tu bkn bijak sebenonya....kenyanyukan...bkn sekali 2...berkali2..sampai aku rungsing...


bkn salah tipon tu pun..salah aku jugak yg kecuaian...berkali2 tipon tu terhempas..kali terakhir last week masa aku gan kak mery nk g tesco utk lunch...'keceperrrr'....jatuh ke bwh (ye le..xkan jatuh atas plak kan)...venggong sekejap.....aku on kan balik..siap baca bismillah...takut le jugak kan....


last2nya...ahad lepas...masa balik PB....mulut aku gatai je ajak incik hubby g kedai tipon...kaedahnya nk ushar line je...saja tgok2....tp bila dh tgok....rasa nk beli pulak kan.....dan akhirnya.....aku beli tipon kat atas ni....aku harap dia bertahan lama...aku bkn jenis suka tukar tipon.....aku ni jenis setia pd yg satu....ecehhh!!





OH HATI--> tp windu lak kat tipon lama.....terbawa2 ke mimpi...huhu..aida...ko dh tukar tipon x?...wahahha.....patutnya ko yg tukar kan....penyudahnya..aku yg tukar dulu...hamponn!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

intan.dayana said...

ape tpOn lame akak..??

Boo-lah said...

benda baharu memang macamtu.. smpai masa dia pun tau off sendiri kan! haha.. saya dulu memang gila henpon (suatu katika dulu) tapi sekarang dah x dah.. dh byk duit sy habis tukarhp canggih2.. baik sy beli rumah..! hehe..tapi tukar sekali sekala takpa.. kannsss...

pusat said...

tipon cokia baru memang tak tahan... cerewet sgt... tak tahan lasak.... pusat dah guna nokia 3310 semula... pusat cuma tahu call dan sms... yg lain2 tak tahu...

kalau meeting semua taruk tepon atas meja.... pusat pun selamba le letak.... ramai pandang sinis... tp pedehal...

Rozita said...

dah smpi ajal lah tu..
dah smpi seru utk beli yg baru!

rynas said...

wah tepon baru gitu...hadiah harijadi ler tuh

en_me said...

kalo takdok yg lamerr, takkan aderr yg baghu.. kannns

@LiYaNNuaR said...

cokia ke nokia... hehehe...