Saturday, April 11, 2009

dengki





tiba2 aku rasa dengki kat YUna.....xde le menda pun....dia pandai main gitar.....dr sekolah aku tingin nk belajo main gitar.....masa masuk U dulu....ada gak kelas belajo main gitar..masuk dlm pakej ko-k........tp aku x ambik..sbb aku dh pilih Kelanasiswa sbg unit ko-k aku....yelah..aku keliru dgn perasaan antara nak belajo bermain gitar dan suka ber camping....jadi aku pilih kelanasiswa masa tu...





OH HATI--> aku rasa.....keinginan aku sama gan hani soraya....aku pnh baca dia pnh sebey nk g kelas kan?....ajak aku sama yek....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

@LiYaNNuaR said...

apsal aku tak dengkik ponnnn???

rynas said...

wah dah jd peminat yuna plak..
aku suka jugak sebab sore dia serak-serak basah seksi dan sedap didengar

~wAniE~ said...

bes nyer kalo dpt men gitar..nk bljr ar men gitar..tp tgn nie dh keras sgt..

en_me said...

yuna memang jeliterr ghitewww..

INTAN said...

liya--> ko x suka petik gitar sah2 le ko x jeles nok..hahaha

ct--> mcm sore aku kan?...ahaks

wanie--> klu tangan wanie keras...tangan akak apatah lagik dek..ahaks

me--> auw...noti d sitew