Thursday, April 23, 2009

HFMD

hari kedua adik d sahkan d jangkiti HFMD ....buat masa ni....abg abiskan byk masa d umah mami.....utk kebaikan sejagat....aku bersyukur demam dia x tinggi sgt...jadi x perlu d tahan d mana2 spital....



aku doakan dia cepat sembuh....adalah sungguh menekan perasaan melihat budak yg petah bercakap itu d serang penyakit sedemikan rupa....wpun dia aktif...dan mulutnya masih betah berkata2....tp dia dh kurang selera mkn....aku x selesa tgok muka dia cengkung mcm tu....sgt2 tidak selesa...



perkara d tempat keje masih menghantui aku.... skul board dh bersidang smlm....4 jam stgh mesyuarat itu berlangsung sekali gus menyebabkan aku agak tertekan, menekan dan d tekan....aku x suka langsung situasi tu...wpun lepas tu Dr. Hazri belanja aku n team sbg tanda penghargaan d atas perit jerih kami 2 3 menjak ni...tp tu langsung x menggembirakan....







OH HATI--> aku betul2 rasa bersalah pd anak sendiri sbb dlm situasi mcm ni pun....aku terpaksa dahulukan keja....aku rasa mcm aku gagal jd ibu yg baik....aku harap benar dia maafkan aku ....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

pusat said...

ambil MC ler.... bahaya ler....

kerja leh dikemudiankan.... kes mcm ni majikan kena paham... kalau tak paham tu memang le majikan bangang...

kabussenja said...

semoga adik cepat sembuh yaa...

@LiYaNNuaR said...

ye la nokkk... take care yek... cian adik...

kayteeze said...

Ye laa....kena beritahu majikan, masalah intan tu, Ambik cuti tanpa gaji pun tak pe... Biar orang tahu betapa Intan sayangkan anak tu.

Anak tu perlukan ibunya...Kak tie rasa tentu adik lebih suka Intan bersamanya.

zino said...

semuga adik cepat sembuh... amin

fizan *sew addict!* said...

siannye....semoga cepat sembuh..mama pun hepi...

zue@zman said...

dilemma ibu bekerja....sabaq ye Intan, and smoga adik cepat recover ..

Aida Alias said...

semoga adik cepat sembuh... sabar ye intan..

Anonymous said...

cu??HFMD??pe mnde tu??adik pasaipa??truk ka?

rynas said...

cam ner keadaan adik Tan..dah ok ker?? mmg skang ni tengah musimkan penyakit tuh. Dlm dilema kitakan jd ibu2 yg bekerja ni..