Saturday, April 4, 2009

cup cake

:bear3:

masa april fool merangkap besday aku ke 32 ari tu...aku tempah CC gan yati ...40 ketui utk d bedak2 pd budak2 opis...gan jemaah.....



:bear9:

lagi 1 set (25 ketui) khas utk Kak ros..merangkap akak kembar aku yg menyambut hari lahir pd tarikh yg sama...(taun aje beza)...last year kak ros wat kejutan tahap tercabut rahang masa besday aku.....tiba2 atas meja opis....ada sejambak bunga ros merah.....(aku rasa berkuntum2...mungkin berpuluh)....berserta seekor teddy bear yg amat cute rupa parasnya...aku rasa luruh jantung seminit....aku sgt terkejut ok...seumur idup aku....aku x pnh terima kiriman hari jadi sebegini rupa....kali terakhir aku terima bunga masa konvo...mmg byk sampai aku x cukup kaki dan tangan nk pegang masa tuh......tp utk besday...mmg aku x pnh dpt okeh...perkara itew menyebabkan aku hampir pengsan sbb terkejut





:bear7:

jadi taun ni....aku nk kasi kejutan pulak pd kak ros......aku terjah rumah dia d kala dia d langkawi.....pusing seberang jaya beb...aku bkn tau sgt erea situ....jenuh bertanya sana sini..akhirnya jumpa jugak rumah dia...moga kak ros suka dgn CC hasil tangan kwn kita gak tu eh....







:bear13:

hak ni......aku punya....aku minta yati design sesimple yg mungkin....sesuai dgn personaliti aku yg simple but nice (muntah 2 mangkuk)....aku cuma dpt rasa seketui je...lain2 semua kasi org..yelah..dh niat nk kasi org kan...





:bear14:

dan ini pulak...utk kak ros...aku mintak yatie design bentuk bunga..sesuai dgn nama kak ros...







OH HATI--> sweet....tapi...aku masih teringin nk mkn CC hasil tangan AZZ...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Yanmie said...

hepi belated besday kak..moga pnjg umur murah rezeki dan di tambahkan anak..ehehe

hem..ada lg x cup cake tu?..bak sini sikit..cam dh tergugat diet ku nie..hehe

Aida Alias said...

eh banyak tu.. naaakk!!

Rozita said...

la..mula2 akak ingatkan ko yg buat sendrik CC tu..rasa nak pengsan ler jugak :)