Friday, April 17, 2009

dermalogica




atas faktor pengaruh rakan sebaya.....dan keinginan utk memperbaiki kulit wajah (ceh)...aku beli skin kit dermalogica ni last week...kecit genit je...rega dia Rm188...perhh...aku rasa mehei...tp aku tutup 2 belah mata...saja nk cuba....aku dengar aida ckp produk ni bagus ...beli set combination skin punya....




setelah bbrapa ari pakai....aku x sure ada kesan ke idak..hahaha...aku mmg x pnh prihatin pd perubahan diri sendiri kecuali klu ada yg tegur...biasanya yg rajin nampak perubahan kat diri aku ni..kak mery la...hehe.....tgu je dia tegur nti..klu dia x tegur..aku anggap xde apa2 perubahan..wakkakaka






OH HATI--> toner dia best....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

sonata anak kancil said...

Ok ke? I guna natasya - ok tak ok, entam aje le...

adie said...

cam takde perubahan pun.hehe

@LiYaNNuaR ツ said...

taruk la before & after... hehehe

INTAN said...

sonata--> pnh gak try natasya dulu...tp cam biasa..hangat2 najis ayam gitew...

penyu--> hampeh ko...hehe

liya--> segan le nok..ko pnh tgok aku b'fore kan?...esk2 bulan 6 masa ko register...ko tgk le after...bleh?..ahaks

ainalhanisda said...

dermalogica,si erra pazira pakai.