Thursday, April 16, 2009

fenat

sebenarnya...citer psl keje ni..x sudah la...x sudah2 gitew...letih dan fenat nk fikir...tp....klu x citer kat sini...dia merengkam gitew....membuak2 kat dada....rasa cam nk meletop...bahya betoi...jd utk mengelak kebahayaan itu...baik aku luahkan....korang nk baca...baca la.....nasib le korang.....klu xmo layan pun xpe.....aku xkan putus kwn gan korang...



td meeting lagik..meeting ni patut selesaikan selasa minggu lepas...tp sbb perbincangan yg hangat dan ala2 percakaran.....d bwk ke ari ni...meeting khas gitew....agendanya...nk sah kan 390 permohonan baru sarjana pendidikan dan Doktor pendidikan tuk sem nk dtg ni....meroyan ok.....aku rasa..pusat pengajian aku la yg paling ramai cendidate ...berkoyan2 gitew....meneneh mata menyemak satu2 borang permohonan dlm memastikan semua calon tidak teraniaya gitew...merembes peluh d celah2 tiak yg terbuka...aku rasa faler hotak aku teraniaya gitew...nak nak bila semak borang tok arab....juling bijik mata...korang bayangkan...agenda mesyuarat ni 105 muka surat...sampai kami putuskan...xde hard copy ok...semua d email je dlm inbox semua pensyarah......rugi kertas aje...bkn 10 org pensyarah aku....70 org ok....bape batang kayu balak kena tebang gara2 nk wt salinan agenda tu...x kose...aku xmo bersubahat dan bersahabat dgn pencemar2 alam sebegini...maka, aku sarankan...email kan aje...



meeting abis dlm kui 6 gitew....otak aku tepu.....nk drive balik pun rasa x mampu..rasa cam nk tahan teksi je...last2 utk terapi...aku putuskan utk ke KBJ.....rewang sorang2....dan beli baju baru.....padan muka aku!!!...shoping d kala sengkek dan gaji cuma akan masuk minggu depan...







OH HATI--> guna cash ye....jgn guna kredit kad...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

ONE ZABA said...

namapun kerja...kena la buat.

@LiYaNNuaR said...

smlm aku balik ngam-ngam azan megrib bkumandang tau... ini semua gara-gara miting ler... azab btoiii...

bak kata bro One Zaba ler... namapun kerja... kena la buat... huhuhu

rinih aku balik awal sikit dari semalam... sbb aku nak ngedet dgn Matahari! wakakaka...

syareena said...

keje2 jgn x keje

INTAN said...

1 zaba--> yelah...klu xmo buat..benti duk umah senyap senyap..

liya--> ari ni aku sampai umah kui 8.30..mata pun pedas ni...nk tido....zzzzzz

Riezal said...

fomfuan.. dan shopping memang tak boleh di pisahkan..memang shoffing dapat menghilang kan stress sekali skala..kalau itu dapat mengubat jiwa yang serabut itu :)