Sunday, April 12, 2009

kenangan gan @liyanNuar


dr kanan..incik hubby, ce aben liya, pengantin, daku, liya n along..depan double I (anak aku)

peristiwa ni agak lama sebenonya....28/3/09.....tp...aku x dulik....basi ke...apa ke...aku masih nk tempek d sini sbb unsur2 kenangan yg manis gitew...bkn apa..utk julung2 kalinya...aku bersua muka..bertentang mata dan bersembang dr mulut ke mulut dan ati ke ati gitew gan Liya ...kalau bukan angah adik dia kwin....mungkin bulan 6 bila dia masuk PPJJ kat tempat keje aku le baru kami jumpa...tima kasih angah sbb ko kwin tepat pd masanya...ahaks






wpun ala2 sesat gak aku mencari umah dia..n nasib le akak security kat UTP (masa ambik along) sempat kasi khidmat tunjuk arah....kami sampai jugak umah dia....syukur....n liya sambut aku mcm pengantin gitew....cuma dia lufa bentang red carpet aje....



tima kasih eh nok atas layanan mesra ko...lauk sedap..air sedap...perh...x pnh aku dtg kenduri org idang air teh ais nok..ko mcm tau2 je itu minuman kegemaran aku anak banak...ole2 semua best...pendek kata...x sia2 langsung aku dtg dr penang ke Batu Gajah nok....x mkn aku pagi tu semata2 nk g kenduri umah ko...klu x jumpa umah...alamat aku balik umah mak aku le kat Tlk Intan utk makan..hahahah






OH HATI--> sgt sweet kamu!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Yanmie said...

amboi..bestnya dpt jumpa kak liya. jeles nie...huhuhu...

@LiYaNNuaR said...

hushh.. anak sapa le tu, yekkk... yg montel2 tuh... malu weiiii... wakakakaka... thanks nok.. sudi update... aku x sempat nak update... bz manjanggg... tambah modem udoh tbakauuu... lg le ati aku tbakauuu... thanks nok, ko sekuarga sudi dtg merai kami nyambut 'org baru' gitu... bebila lalu situ ke ngisi minyak kat petonas tu ke... wajib singgah yekkk... tak susah mana pun umah aku tu kannn... dekat dgn surau ajooo... bole le aku jamu sekut tawar, ahaks!!

kpd Yan... meh le dtg ke mariii... hehehe...