Friday, April 24, 2009

tag print screen

memandangkan tag ni mudah...xperlu berfikir pun bleh buat..hehe...jd aku ambik keputusan lunaskan aje..xyah KIV lama2.....macih pd liya sbb tag aku..ko mmg sentiasa ingat aku kan?..ngeh2




1) anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke

- ni kat pc opis....mmg folder selerak kat desktop....belah tepi tu...semua sistem2 yg aku wajib guna dlm urusan keje harian....mmg senang d desktop aje...




2) bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

- nk kata suka..idak le suka beno.....kat pc opis ni..mmg x byk gambo peribadi...udah nama pun pc opis kan....tu je gambo yg ada aku rasa......nk letak gambo agnes monica mcm sorang pokcik tu.....aku x kose le pulak...sbb aku x suka femfuan itew...hehehe.......hampunnn pokcik...hehe


3) tag 10 people...

uihsss....ramainya pulok...aku x sampai ati nk tag ramai2 ni....sbb ati aku baik skit klu ari jumaat ni.....(ari lain pun baik jugak...)

1) fizan
2) kak ita
3) aidaroha
4) ainal


nasib le korang...hehe...asyik nama korang je naik....bsalah plak aku rasa...tp bila nama korang naik secara x sengaja bermaksud aku sentiasa ingat korang ok...korang sentiasa dkt d ati....(ayat kaver n berunsur membeli jiwa....)




OH HATI--> jgn tanya sapa gambo femfuan d atas.....soklan itu sungguh mencabar utk d jwp
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

rynas said...

Gilak happy gambo ko tuh.

Ehhh anak ko cam ner Tan dah ok ker?? aku kalau budak2 sakit ni sedih jer dengar sian tengok dorang harap2 cepat sembuhlah ekkk demam dia tuh.

fizan *sew addict!* said...

eh ko tengah ckp pe tu eh? hehe semangat!!

@LiYaNNuaR said...

kat langkawi ek??? hehehe.. aku nampak cable car tuh... sikit je lg nak kena kpala ko... awas nokkk...
aku adalah gayat di situ...

thanks sudi jawab... cayokkkk!!!

INTAN said...

ct--> gambo candid tu benonya...aku langsung tidak perasan telah d candid sedemikan rupa..redha aje..

anak aku makin ok..demam makin kebah gitew..alhamdulillah


fizan--> ntah....candid noks...harus le aku kelufaan


liya--> benar....d atas puncak gitew.....aku sgt teruja sbb aku suka ketinggian....

a'way..tag le aku slalu ye noks...wakkakaka