Friday, April 17, 2009

guna jari pun boleh


gambar hiasan semata2


aku rasa dengki kat fizan ari tu bila dia ckp dia wt treatment rambut ...baru aku terfikir....aku x pnh wat menda ni..mari mencuba!!


balik keje tadi....aku bwk double i g potong rambut....mami dah komplen rambut adik cucuk2 bijik mata...kesian jugak kat dia rambut panjang camtu..udah le ramai salah anggap kata dia budak pempuan...dgn berambut sebegitu rupa mcm mengukuhkan teka teki org psl jantina dia pulak..nk wat camne..muka dia saling x tumpah mcm aku...wakkakaka.....abg lak...mcm biasa...sbln sekali mmg kena g potong rambut....spesis rambut cepat tumbuh gitew....


alang kepalang kan..terus aku gedik wat treatment.....sejam gitew u olls....siok sungguh bila org urut2 kepala mcm tu..urut2 tengkuk....aku ni udah le ngantuk...tersengguk2 gitew u olls...


dan lepas kejadian.....rambut aku bukan saja wangi...tp jugak lembut..guna jari pun bleh u olls....





OH HATI--> sempat mimpi u olls...











Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

sonata anak kancil said...

baru lepas gunting rambut last month!
Cepat gak panjang - bila dah cecah tengkok, huh rimas + panas = gunting la jawabnya...

@LiYaNNuaR said...

yup.. adik mmg cam pempuan.. comel gitu.. hehehe...