Thursday, April 2, 2009

terima kasih

:puteh_2:

Bila kali terakhir korang rasa korang d sayangi....? d hargai?...d ingati....? bila?....aku baru merasainya...smlm.....ari rabu 1/4....sangat2 indah....sgt2 manis...lebih manis dr gula...



:puteh_19:

tima kasih utk korang yg x lupa dan masih ingat (erkk..sama le kan ayat ni) 1/4 adalah tarikh lahir aku..yg keberapa?.....32 tahun......sudah 32 tahun okeh.....32 tahun yg indah.......yg pahit pun menjadi indah bila d kenang...bukan kah itu memori dan memori akan jadi sgt bermakna wpun dahulunya kita menangis kerana bersedih....




:puteh_13:

tima kasih pd Noor...kwn dr sekolah menangah dan kendian menjadi rkn serumah waktu form 6 dulu..dia jadi org pertama yg wish....malah, sbb dia terlebih xcited..dia wish sehari lebih awal...hahaha...pd semua jemaah yg x lupa dan wish in advance ...pd incik hubby...pd honey yg sms waktu pukul 2 pagi..ko x tido ke?....pd kak zu yg kirimkan kek tru mms....kak ita nan ayu...inda....shie...ana...cik kiah...my lovely twin sister kak ros...anak sedara aku along...PA aku....azreen...ida krek...leen...aku rasa ari aku sungguh meriah dgn bunyi sms.....nasib aku top up awal2...hehehe......aku rasa tersohor sekejap smlm...tipon aku asyik berdering aje...aku rasa terharu....hakikatnya aku tersedar...idup aku d kelilingi kwn2 ....dan aku malu sendiri bila sedar mereka yg wish pd aku tu...ada antaranya..aku sendiri x ingat tarikh lahir dwang....keji kan?



:puteh_2:

pd kwn2 TSY yg wish kat forum.....korang mmg world kan?....pd kwn2 blogger....tima kasih juga utk ingatan tulus ikhlas....pd AZ...hehe.....



:puteh_23:

tiba2 aku rasa poyo dan sengal...wakkaka...buat ucapan mcm artis yg menang award....naik pentas ngaku yg x sangka menang...tp kuwarkan skrip sampai cecah lantai...amat sengal...wakakkakakaka....





OH HATI--> byk perkara berlaku smlm....since aku cuti.....aku deting gan incik hubby...budak2 tinggal kat umah...gambo2 best pun byk...tp akan d update secara berdikit2 okeh..wakaka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

@LiYaNNuaR said...

laaa... beday ko ke smlm... happy blated beday la nokkkk... sama dgn anak ofismet aku... ti senang le ingat... ingat aprilpool... ingat la bday ko, ahaks!!!

Mr PenyuBiru said...

hepi belated besday!

aku saje taknak wish masa hari besday ko.takut kena mintak hadiah.haha..

Cik Amoi said...

kak intan..happy belated birthday!!=)

pjan a.k.a fizan said...

haha aku ingat nak sms ko..takut ko tengah.....................................................................................................hahaha

Rozita said...

muda lagi ko ye!

Tie said...

Ooo...maaflah datang lewat... Happy Birthday Intan Payung..!!

~wAniE~ said...

la beday kak intan ke 1/4 tu???nape wanie x tahu??anyway..happy belated beday..dh tua rupe nyer...hehheheh

ida khairani said...

Sorry ya lambat 3 hari. HAPPY BiRthday to U!!!

syareena said...

belated bday la ye sis...

INTAN said...

macih semua.....!!!