Monday, April 6, 2009

1 april lalu jilid 2

fs20

klu ada yg bertanya...adiah apa aku dpt masa 1 april lepas...jawapannya adalah spt d bwh..heheh.....





utk pengetahuan korang...tudung hajaba gan novel tu...aku beli utk diri sendiri okeh..wakkaka....amat tragis....ekeceli....kalau bkn sbb 1 april adalah ari lahir aku pun....aku mmg akan tetap beli menda2 itew...dan kebetulan d beli pd ari lahir...maka ia jadi adiah ari lahir utk diri sendiri.....clazzz mak nyah!!!




fs27

mana kala rantai silver itew...adalah pemberian tulus ikhlas dr kak mery..beli d indonesia...kak mery mmg slalu beli ole2 klu ke mana2....kebetulan dia balik dr indon d ari lahir aku..maka, ole2 sudah bertukar menjadi adiah ari jadi...berbaloi kan?...ahaks




OH HATI--> klu dpt adiah d kira bonus...klu xde pun...xde masalah besar
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

intan.dayana said...

ala~
ingatkan nk bg adiah tu untuk intan td...haish~!
xde ke adiah untuk intan kak...??

Yanmie said...

salam kak...tudung tu mmg lawa...kaler pun mmg kiut..

pusat said...

rantai tu mcmmm... ermmm.. mentol lampu ler.... classss nyahhhh...!!

rynas said...

pakai lar nak nengok...

pjan a.k.a fizan said...

kaler cekelat tu mcm aku punye noks...

en_me said...

tudung ekin tewww..

INTAN said...

intan--> ada ada...meh kasi alamat..tp ko pun kena kasi kat akak lew...ahaks

yan--> kan?...bleh la..kebetulan kaler tu je yg tarak dlm lemari..

pusat--> clazzz u olls

ct--> pakai sokmo..x ambik gambo je..segan le..hehe

pjan--> auwww...yeke?....

me--> bkn ekin u olls...hajaba...ahaks

@LiYaNNuaR said...

muka ko mmg masyukkk bila pake tudung gitu.. kalo muka aku??? ko sedia maklum je le yekkk... ape pun.. tahniahhh... bjaya dpt extra di hari ulangtahun yg keeeee?? hehehe