Wednesday, April 29, 2009

MU vs Arsenal



suku akhir 1st round champ league kan?...kui 2.45am - 3am klu x salahnya (ke aku mmg salah?).....klu betoi...kira time aku d ulit Intan gitew....aku tingin nk tgok.....so, aku nk tido awal st g.....qado siap2....tp kang nk tgok CSI pulak.....klu tgu CSI...lambat le kena tido...konflik jiwa sebentar....







OH HATI--> aku harap MU kalah....ampon kak mery!!!!....tp aku bkn le peminat arsenal pun..hehe....cuma aku xmo MU menang....aci?...



*.....ala...1-0 jerk....leh pintas 2nd round nti...ngeh3
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

fizan *sew addict!* said...

haha tak reti tengok bola..aku tak pandai menghayati..kalau CSI boleh aje..haha seb baik hang ingatkan...aku tunggu depan tv..

fizan *sew addict!* said...

ye!!! aku pengomen pertama!!!

intan.dayana said...

wah...
akak pOn melayan jugak ke bOla ni..??
haish~!

C.Y said...

kita tgk jer la nnt..

sonata anak kancil said...

minat bola he he he... saya? bola tengok saya!

pusat said...

pusat tak layan langsung siaran bola ni...

Cik Amoi said...

aish..bile bab bola ni,jahil...

zino said...

angah je yg pandai komen pasal bola ni

rynas said...

sib baik aku tak suka tengok bola..kalau tak habis waktu tidurku..ahaks..

Rozita said...

ramai yg menyokong MU INTAN..
ntah ler, x pndai sgt pasal bila nih

kayteeze said...

Huaaaa..........

Intan suka bola ?

Kak tie tak suka laa... hari tu kak tie tanya cik abang tu... "napalah susah payah dok kejar bola yang satu tu..." ekekekke.... abang kita sakit ati pulak dengar....kih kih !!

INTAN said...

PJAN
wpun aku sedih sbb G nk xde dlm CSI...tp aku suka penganti dia...thumb up!!

INTAN
ko x ke?...bkn patutnya kita byk persamaan ke dek?..hehe

CY
kalah 0-1 jerk..tarakpapa..hehe

SONATA
minat jugak...tgok pd game..hehe

PUSAT
ko layan antie agnes je...camne?

AMOI
xpe..d maafkan klu jahil menda ni..hehe

ZINO
angah mana abg ziNo?....anak ke?..kim salam ek..dia sokong sape?.hehe

CT
bkn sokmo..sekali sekala...tingat masa kat N-park...aku gilak bola gan dak BEN..hehe

KAK ITA
sy bkn dlm golongan yg ramai itew..hehe

KAK T
bkn cik abg kak T je sakit ati..sy pun sakit jugak mendengarnya...hahaha

@LiYaNNuaR said...

aku sudah lama bpencennn... hohoho