Wednesday, April 15, 2009

mertua vs menantu





abis dh citer ni mlm ni...last episod okeh kengkawan....x sangka aku meroyan dgn citer ni....follow dr 1st episod gitew....yg best...bkn aku meroyan sorang2..incik hubby pun soker...ahaks....aku soker sbb dia soker....!!!



memandangkan amat jarang dpt nonton erra pajira lakon drama....aku rasa...lakonan dia dlm drama ni....tak menghampakan...katanya..dia lakonkan watak dia dulu2...gadis lasak n ala2 tomboy...aku suka cara dia lakonankan watak ni...bersahaja...n lakonan sbg isteri juga bagus....isteri yg sedang mengandung pun bagus amat (sbb mmg dia tgh ngandung pun kan masa lakon watak ni...)




hepi ending gitew...klise kan?..aku ingat Nurul Ain akan merajuk dan keras ati bila Rosyam kena tangkap basah....tp idak....nurul ain tidak sekeras perwatakan dia...pembawakan budak gamaknya....xpe....aku suka jugak ending mcm tu....






OH HATI--> sbb taksub nk tgok last episod...aku lufa tgok CSI-Vegas mlm ni....Grissom umum nk tarik diri dr team kan?...xpe...tgok ulangan je...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

intan.dayana said...

cite ni best..walaupOn x mengikuti tiap2 minggu*sbb dOk srama)..tp puas ati sbb dpt tgk ending nye..

pusat said...

pusat memang mengelak dari menonton drama bersiri.. takut kena sawan tv... hehehe

last pusat kena sawan masa siri juane's miracle - citer amerika larin dan jewel in the palace - citer korea..

@LiYaNNuaR said...

selalu miss drama nih... taktau kenapa...

syareena said...

jarang dpt tgk... klu ulang tgkla...

mlm tadi tgk separuh lepastu tetiba je mata ni tertutup....huhu