Wednesday, April 15, 2009

Cuba...





abaikan gambar2 selingan dlm video clip ni..xde kaitan dgn Faizal Tahir...tiada kaitan juga dgn aku...





OH HATI--> lagu tema drama MATAHARI....org kata best citer ni....aku x pnh sempat tgok sbb biasanya sampai umah lewat....citer dh abis...."Siapa...sebenarnya aku pd mu..."
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

pusat said...

pusat suka bangat sama agnesss buuuu....

wanie said...

mak wanie suka sgt tgok cite tu..d sbb kn wanie pn ade kat umh..t'pksa la ikut ak..kalo x jgn hrp nk ikut tau..huhuhu

INTAN said...

pusat--> ko ni...kena cepuk gak gan aku kang....wakkakaka.....

wanie--> katanya citer ni tiru citer thai...ntah...akak x pnh tgok...tgok iklan je...mmg x sempat....kkdg time citer ni...ada kat opis lagik...

intan.dayana said...

cite matahari best...akak try ah tgk..pOnteng keje sehari..muahaha~

rynas said...

citer matahari yg lisda berlakon tuh ekkk..iskk..iskk tak penah tengok langsung wakkakaka

Adry said...

owh.. aku pun dari hari tu nak tengok tapi sampai sekarang tak jugak tertengok.. huhu


Adry @ http://www.adrysabry.com

@LiYaNNuaR said...

nokkk... sejak-dumenjak aku balik awal skrg ni kannn... mmg layannnn... cuma... dua ari ni je aku x sempat layannnn... membizi keluar sana sini... best gak nokkk... tetiba layan pulak aku dengan citer nihhh... hehehe...