Friday, May 8, 2009

yOk cucuk langit



3 minggu aku tuang kelas tarian...sbb malas....xde mood...letih dan lesu...sepanjang tempoh tu..berat aku naik 1.5kg...OMG....nk turunkan 1.8kg ari tu..setengah nyawa aku ni..naik ijau muka....secoetnya turunnya....tp dengan pantasnya dia naik...mencanak2....aku jadi x keruan...


maka, mlm ni...aku akan menghadiri kelas cucuk langit tersebut....windu pulak nk ber ladies nite...kasi rembes sama itew feluh....harap2 bleh kuwar 2 baldi...supaya aku lebih cergas dan cerdas..yg lebih penting...supaya berat itew tidak merajuk dan turun kembali dgn sukarela...




OH HATI--> kengkawan...menari juga satu terapi okeh...bisa rawat ati yg lara
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

Yanmie said...

salam kak, nak join jugak kelas mencucuk langit tu..ehehehe..yan buat dr jauh aje...wakakkaa

syareena said...

yg mana satu kak intan dlm gambo tu hehe

Yunus Badawi said...

cucuklah langit tu biar turun hujan. Dah lama tak hujan ni. huhuhu

kayteeze said...

Huuaaaaa........

Teringat citer John Travolta dengan Olivia Newton John...Saturday Night Fever. Masa tu kak tie dok sekolah Menengah lagik!!

rynas said...

best...best..selamat menyucuk yerr...biar sampai berpeluh...

Prettybaker said...

Udah, udah ler tu intan....terima la kenyataan!! Cuba ko timbang dalam tan metrik, mungkin boleh kurang skit..
Yg pahit tu mmg susah untuk ditelan, tmbah madu skit, okeh la tu...


p/s : huh..gerenti membara noux. Raya aku mintak mahap yek!!

Riezal said...

wahhh.. confirm merembes peluh.. abis peluh ketiak tu semua.. rajin hang eksesais.. hang masuk tarian apa..?. ajak laa hubby hang join sekali..Sehati berdansa gitu.. haha

zino said...

semuga berjaya menurunkan apa yg dah naik tu hehe..

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam..minta pendapat/komen/nasihat dan etc untuk isu kes anak drhaka/siapa brsalah/punca terjadinya sempena sambutan hari ibu nanti di blog saya...tq

Uncle Lee said...

Hi Intan, nothing like good friends and exercises.
Have fun and a pleasant weekend, Lee.

INTAN said...

YAN
xyah la..yan dh kurus byk KG....daku jeles bangat sama kamu dong

CIK SYA
yg paling seksi tentunya

YB
bkn baru2 ni ujan ke..masa ko basuh keta tuh..hehe

KAK T
yok cucuk langit kak T

YATIE
aku maafkan hang klu huloq cup cake okeh..klu x...sori tiada maaf bg mu

RIEZAL
bkn takat tiak weh....segala bagai feluh...dia x yah ajak la...kami nari kat umah ckup le...hang pun..x hagak...

ZINO
doa2kan la abg zino yek..hehe

ANAK PENDANG
okeh okeh...akan ke sana

UNCLE
u 2 uncle!!