Thursday, May 21, 2009

sentap



tgh2 ari ni...aku meroyan sentap kat bos yg nun ada kat kelantan....aku jd geram...dia g kelantan utk duty...sejam sekali dia kol aku...suh buat tu..suh buat ni....xpe..tu bkn isu...aku mmg kuli batak kan..jd arah le aku apa pun....aku buat selagi mampu.....cuma aku ckp la gan dia....aku ni on duty....duk dlm penel....bila dia suh aku buat itu ini....aku kena lari2 balik opis....mmg aku suka main lari2 ni...tp bila sehari smlm duk lari dr bilik itvw ke opis....aku jd panas la kan....xpe lagik...aku masih redha dan pasrah


ari tu..dia kol aku...suh take care satu kes penting....suh aku buat dan dan tu jugak..penting katanya....suh aku kol jabatan satu lagi yg incharge...suh mempercepatkan proses..xpress rakyat kaedahnya.....aku pun...pecut 100 meter..balik opis...tipon sana sini....urgent katanya kan....


tp ari ni....jabatan tu kata.....bos aku ada tipon bos sana....suh tgok2 kan kes ni....aku jd geram....bos....ko ni percaya kat aku ke idak?....klu ko nk tipon sendiri....xyah le suh aku tergedik2 mcm ni kan...aku tau ko suka tgok aku tergedik2..tp....hagak2 le bos....ko suh aku wat keje....aku buat.....aku x argue pun....tp, bila ko suh aku buat...pastu..ko pun nk buat jugekkkk keje tuh.......ni apa kaedahnya ni!!!..kaedah x percaya kat aku ke?.... ke kaedah nk jd hero sorang2?






OH HATI--> jumpa dia nti..mmg aku nk ckp terus terang je....klu x caya kat kebolehan aku ckp....!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

Rozita said...

mungkin dia takut ko tkde masa nak setel kan kes iteww..
dia hanya nak bantu ko INTAN..

tapiiii kalo akak pun hangin satu badan, org buat cenggini

kayteeze said...

Ish ish ish........

Sabor aje laaa......

Gi beli aiskerim, pastu makan depan dia, mesti dia sakit ati...ekekeke....

rynas said...

gitulah dah namanya bos mmg suka buat sesuka hati dia. ttp baguslah Tan kalau ko cakap ngan dia bila dia balik nanti..biaq dia tau betapa sakitnya kaki ko berlari hehhehe.

Mak Su said...

meyampahlah ek, org cenggini.... jangn kawan ngan dia.

@LiYaNNuaR said...

aku rasa dia lupa yg dia dah suh ko buat kot... tu yg dia dah tbuat tuh... huhuhu... nokkk... aku pun sentapppp nih... adehhhhhhhh

ini bulan sentappp kot ek...

Riezal said...

aku rasa dia nak tolong hang jugak tu.. takut hang tak menang tangan.. biaq pi laa.. jgn duk sentap2.. sabaq naa baik hang pi pekena ais bandung kaa pasemboq kaa kasi cool down skit. sat gi ok laa tu.. hang kan jenih brutal go lucky punya apa de hal dgn benda2 ni :)