Monday, May 25, 2009

sangap!


udah 3 mlm aku senyap.....balik keje...masuk bilik kat otel....duk sorang2..senyap.....kendian..bila dh lama2 ni...senyap dh jd SANGAP okeh....



org yg suka bckp mcm aku...bila tiba2 kena SENYAP....mmg sangap!!!....abis..udah duk sorang2..nk ckp gan sapa....aku pulak x kose nk kuwar g bilik staf aku...klu udah masuk tu...nehi le aku nk tukar unipom dlm bilik tu yedak..x koser!!!....



natijah, smlm...aku pasang lagu kuat2...lantok sitew.....pastu..aku sumbangkan sore....kot2 le bumi kelantan ni bleh ujan dgar sumbangan sore aku yg merdu bak buluh perindu tuh...aku rasa bahagia....aku perasan mcm aku lah YUNA smlm...nyanyi lagu DAN SEBENARNYA sambil memetik gitar.....pastu nyanyi lagu COBA...udah perasan jd Faizal TAhir pulak....bio kan...asalkan aku bahagia...





OH HATI--> aku baru notis...sore aku idak le buruk sgt....sedap le jugekkkk....ngeh2.....perhhh...3 ari lagik nk balik u olss...!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

14 comments:

Yunus Badawi said...

eh aku first lagi ke? Yes!

Cuba ko nyanyi aku nak dengar kalau betul sore ko sodap.

rynas said...

aku dptkan bygkan intan..ko yg suka bercakap tak renti2 tu tetiba jd pendiam hehhehe.bagus jugak test sore kot2 thn depan masuk AF8 plak...

intan.dayana said...

akakkkkk...nnt kite g karaOke same2 eh..menyumbangkan sOre yg agak sedap neh..hehe.

intan.dayana said...

eyh akak...lupe nk tanye..gaji da masuk kan..??ngehngehngeh..tade pape Ole2 ke dr sane untuk adek yg chOmel ini..??bahahaha.

nahmy said...

relaks le...kkdg tu 'bersenyap' pun baguih gak. dpt 'luangkan' sedikit masa utk diri sendiri...sambil2 bermuhasabah. pastu 'bising' le balikk..

ASE1 said...

salam singgah ...

dah kena demam balik kampong kot !

Rozita said...

sangap! arini baru dengar

sonata anak kancil said...

aku pernah gak macam ni...pi kursus dok bilik se sorang,sebesar2 idak bilik tu... aduihhh...senyap terus sangap!!!

U-jin said...

busan gak ek....bagus gak nyanyi2 iangkan bosan....hehe...pedulik le kalo ade org dengar pong..hehe

syareena said...

wala... cian die.. hik2

ekhalidah said...

kalau tak salah semlm ujan ribut kat klantan kann ..kannn ..
kalau tak salah laa .... ekekekk

xiiinam said...

syyyyyyyh...

Senyapppp..



tak boleh komen...


He...he...

(Komen ckLah ni komen sengal namanya.....bukan sangap....janganmarah yekkk!!!)

en_me said...

sangapnyerrr.. ehehe

@LiYaNNuaR said...

aku syak sangap yg laen nih... har har har...

rasanya... dah tak sangap dah kot la nih... ngeh ngeh ngeh ;p