Saturday, May 2, 2009

kari kepala ikan





sempena hari BURUH...kami sekorga mengambil keputusan untuk menikmati kelazatan kari kepala keretapi ikan....aku x pasti kat mana kedai lain yg se ngetop d tempat yg slalu kami kunjungi ni...sbb incik hubby aku...klu dia dh suka pd satu2 tempat...maka, sampai tumbuh tanduk kami akan terus mengunjungi kedai tersebut




Lokasinya adalah d sekitar Batu Maung, asalnya hanya sebuah kantin biasa utk Jabatan Perikanan...sehingga menjadi sebuah restaurant yg tersergam gitew...tingat aku 10 taun lepas masa masih bekerja d bahagian Finance Motorola...setiap kali aku berjaya menyiapkan satu2 account, SM aku sure lanjer kat sini...dulu atap zink je ...skrg ni...perh..mewah betoi gaya hiasan dalaman dia...




OH HATI--> sekali sekala aje ye....mkn kerap2 d sini anda pasti mengalami masalah kebotakan kecuali duit anda berkepok2 gitew...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

intan.dayana said...

makan x ajak pOn..sedey..

pusat said...

pusat hanya layan kari kepala ikan mamak..... sedappppp....

Aida Alias said...

teringat ada sorang member keje dulu.. dia suka benor kepala ikan.. tk kira masak apa pun.. paling dia suka korek mata ikan tu.. makan dgn berseleranya...

@LiYaNNuaR said...

fuhh... kari kapla ikann beb... mmg lazattt...

zue@zman said...

perghhhhh...ni saja nak menayang kat haku nihhhh..

uiksss...dah lama x makan kari kepala ikan my mum, tip top gitewwww...bila la nak balik penang nihhh???

INTAN said...

INTAN
kamu intern camno nk ajak...wahha...asyik koje jerk

PUSAT
ko x rasa kari paler ikan aku lagik...ngeh2

AIDA
aku jua spt kwn mu...aku suka korek itew mata ikan lo

LIYA
bila mau trun ini penang noks?

ZUE
tu la...baru nk tanya...bila hg mau balik penang?