Friday, May 1, 2009

GABAN


aku masih dgn nostalgia....heheh.....aku jumpa clip ni....citer GABAN....weh...siot aku minat gilak citer ni dulu..masa sekolah rendah...perh...pas balik ngaji harus aku gedik balik rumah standbuy depan tv nk tgok citer ni....x dpt tgok rasa meroyan okeh...


tp td aku gelak terkiok2 bila tgok lirik yg suka suki tu...wakkaka..hampeh betoi....merembes air mata aku sbb terlebih gelak....keliru adik tgok kenapa mama dia jd camtu...wahahha..


bleh plak wah kasar wah kasar tenang tak...wakkakaka






OH HATI--> selain gaban aku suka jugak kesatria baja itam...wahhaha...tendangan padu!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

Riezal said...

wehh.. katakan tidak.. minat hang dgn aku sama jaa.. kesatria baja itam dgn gaban.. merupakan satu rancangan yang membuatkan aku.. kantoi mengaji.. kena serbu dgn ustaz kat rumah member pasal ponteng pi tengok citer gaban.. ohhh gaban banyak mempengaruhi idup aku sampai skang.. :)

zino said...

kenapa macam tak pernah tengok je...

pija5120 said...

ye la.. saya pun tengok..
Gaban n kastria baja hitam...
n.. maero attack...

salam singgah..
tukar link eh..

zue@zman said...

uiks...peberet aku jugak... ;)

Yanmie said...

hahhahaaa...akak pun minat gaban ke..yan dulu masa kecik2 pun mmg minat gaban tau..sampaikan x leh ganjak dpn TV..hehehe

syareena said...

hahahaha ade ramai org minat gaban ekeke. dulu sya tgk gak tp x la fanatik sgt hehe,

Aida Alias said...

uishh dulu sy fanatik gak ngan gaban ni.. wajib tgk gitu.. tk sangka lagu tu jadi camtu.. sapolah mengeksploitasi.. tp best tu.. sgt menghiburkan..ehehe

FAWA said...

lagu dia ntah apa makna tp pat dia tarik ga-ban tu yg piew dan ingat sampai la....

INTAN said...

RIEZAL
wakakka...gaban mempengeruhi idup hang camne weh, ce citer skit?...pakai topeng ke hang?..wakkaka

ZINO
abg zino ni....semua dia x pnh tgok..wakakka.....

PIJA
kan....maknanya ko sezaman le kot gan aku...ye..mari tukar link

ZUE
tp hh mudo dr aku kan?....tp mudo skit je kan...hehe

YAN
kan...sape la x minat gaban..mmg rugi gilak klu x tgok..hehe

CIK SYA
lagu dia best OO

AIDA
kan.....buat kita nk ngaji ptg x senang duduk je...

FAWA
hehehe...lagu dia mmg best betoi d halwa telinga ini..hehe

@LiYaNNuaR said...

aku pun minat gaban... hehehe... lg satu... citer... menan bola tampar tuh.. mareo attack... fuhh... layannnn...