Saturday, May 2, 2009

transformasi




Hari ni...sabtu, maka genap lah seminggu incik hubby ber imej baru.....rambut pendek ala2 budak sekolah menengah....10 taun aku terbiasa dgn imej dia yg lama....rambut panjang dr separas bahu (dr detik pertama kami berkenalan)...sampai ke paras mencecah pinggang (detik sblm dia potong rambut)...dr family dia merungut dan bising, sehingga mereka diam...dr mak yg x suka hingga akhirnya dia menjadi menantu kegemaran.....adakalanya kita perlu mengalami satu tempoh transformasi wpun kita ala2 x rela dan x bersedia...demi kebaikan sejagat kan...






OH HATI--> adakalanya bila menonton...rambut panjang itu aku sisir dan tocangkan mengikut kesukaan aku....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

Cik Amoi said...

bernazar kah??

intan.dayana said...

wahh...
kenape tetibe je dea mahu memotong rmbut..??

@LiYaNNuaR said...

malas nak tocang dah ke??? wakakaka...

Rozita said...

kenapa ini berlaku INTAN? mungkin kah dia akan bertukar profesion tak lama lagi? da dpt keje ke?