Friday, May 1, 2009

iklan DUTCH LADY






hahha....sapo ingat iklan ni?....sekitar 80an.....sapo yg lahir era 80an mungkin le x pnh tgok aku rasa....tuk yg lahir sezaman gn aku....atau zaman sblm lagik zaman aku...aku rasa sure korang ingat...hehe...aku ingat betoi iklan ni....hehehe...bila dpt tgok balik rasa sioknya.....tingat jaman kecik2 dulu...hehehe

betoi tak?....betoiiiiiiiiiiiiiiiiii.....



OH HATI--> ntah apo citer budak berdua tu ek?....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

scOotBerry said...

makne nye intan maseh lg muda berbanding akak..sbb intan xpenah tau psal eklan neh..
hahaha~!

Aida Alias said...

ingat iklan ni.. terpikir pulak, sape budak2 lelaki tu sekarang eh?

sy dulu baby dumex.. bila dah besar tin tu jadi bhn permainan.. byk betul hehe

cikpuanpijan said...

wei....aku ingat iklan nih...famous gila!! sampai adik2 aku sumer minum susu ni...hahah byk lagi iklan best2 dulu..yg kembar 4 orang tu...iklan sabun ke hapa ntah...dulu penah kuar mastika dorang susah...

pusat said...

tak pernah tengok la....pusat lahir zaman cerita tomatok tomatok tomatoman... hahahah

CS @ Mama AA's said...

alamak sya lahir thn 81 la....

hehe rase mude lak seketika ekeke

Cik Amoi said...

kalo ikln ni ade zaman skrg..sure org xnk tgk.hehehe

@LiYaNNuaR ツ said...

betttoiiiiiiiiiiiii... hehehe... sgt oldiesttt gitu...

INTAN said...

INTAN
sah2 le ko mudo dek...klu x...idak le ko masih intern skrg ni..wakkaka..akak ni udah koje..

AIDA
aku ada terbaca kata yg mcm cina skit tu..abg farah fauzana...ntah le...

FIZAN
jaman2 kita le kan iklan2 ni..siok betoi..

PUSAT
citer menda tomatok2ni...hehehe.....

CIK SYA
mmg ko muda dr akak ni hah..hehe

AMOI
hehehe.....lawak kan..

LIYA
ko ingat x nok iklan ni?

kenari said...

nostalgia iklan ni..cute btul budak2 2 org tu...menjadi ikutan tak kira tua atau muda apalagi budak2.

cikpuanpijan said...

aiseh, citer tomato tomatokmen ni aku pun penah tengok...tomato dok atas daun...cehs!! citer jepun alih bahsa tak silap...tp best lagi citer maero attact! korang tengok tak? hehe *gila balik sekolah agama awal..

Penangbiy123 said...

Saya ada dengar budak "betullllllll...." tu maut dilanggar ayah nya masa dulu... Siapa bileh ingat tak.