Sunday, May 24, 2009

d kelate

bersiaran langsung dr USM Kubang Kerian utk ari ke 2....ari ni Ahad...tp since aku ada kat Kelantan, maka.....dwang bkerja...kampus jd penuh dan sesak....compare masa duty smlm...


xde apa yg menarik sgt la...cuma aku sbg penel menghadapi kesukaran pertuturan dan pemahaman yg agak kronik....jenuh aku memberi peringatan kat calon...jgn kecek kelate.....ni menda rasmi....itvw kaedahnya okeh..penel bkn org kelantan...klu kami org kelantan pun...sesi ini harus berlangsung dlm bahasa rasmi....camtu gak masa sesi kat penang ari tu...kami x benarkan calon ckp utara ...


tp..lepas 2 3 patah ckp bahasa rasmi....slang bertukar kembali...nak wat camne kan....redha ajelah.....


smlm...aku sempat lari pra shoping kat Kak Jah sana..hehe...ranap gak le RM...tu pun dlm beristigfar....klu x.....aku sendiri x pasti apa akan berlaku..heheh..balik penang....sah aku d istihar muflis gitew....






OH HATI--> gaji masuk esok ye tuan2 dan puan2...huhuh..psttt...smlm deting gan fizan....perh...gosip x hingat atas katil u olss....pizan dtg bwk roti buatan tangan...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

syareena said...

la... sya siap bawa penyapu nak buang sawang, tup2 ade n3 baru hik3

kak, ckp je klu loghat x ilang, itvw gagal hik3 dengki aku

sonata anak kancil said...

bestnya dapt gi pasar cik jah...lama dah tak ke sana...cakap benar - tak pandai langsung kecek kelate!!!

xiiinam said...

"Ewa buleeeee...ewa buleeeee..
Ewa buleeeee...teghaaaaju tigoooo!!
Ewaaaahhh..."

Kawe kelate cklah maso ngaji kat UM dulu, suko hisap rokok 'Bengseng and Hegeh!'

He..he..
(Korok mu ckLah!!!)

Yunus Badawi said...

Esok ko shopping sakanlah ya? Kalau emak Adam dengar ni mau dia ajak aku pegi sana cuti sekolah ni huhuhu

psst - ada ko bawa koci aku tak? Kalau ko takde buat apa malam2 tu, jgn lupa kopekkan. Stok ko sebelum ni dah habis ngeh 3x

@LiYaNNuaR said...

smlm dah gaji nokkk... nak bayau utang je nihhh... hohoho... interbiu kecek kelate deh...

rynas said...

wett ko borong apa kat Cik jah tuh..soping sakan nampak. tak per gaji dah masuk...mheh..ngeh..ngeh

fizan *sew addict!* said...

dia mmg suping sakan korang..penuh dah havasek dia tu..kih2x...

en_me said...

muflis ghitewww.. ekeke

INTAN said...

CIK SYA
kejamnya ko...hehe

SONATA
sy klu hak ckp slow x pekat tu leh le pahe...hak ckp pekat tu..sori le..hehe..x pehe..

CIKLAH
wakakkaka.....korok mu...kui3

YB
idak le sakan...pra je...tp ntah ilang mana duit aku..hehehe....psttt..kopek loci..upah udah up tau

LIYA
kami gaji 25 nok.....smlm x masuk lagik..huhuhu

CT
beli kaftan 2 3 4 lai..hehehe....

FIZAN
dusta...dusta..hehe

ME
pinjam duit abg me voleh...heheh

intan.dayana said...

wahhh..sOping x hengat dOnia ye kak...tau la gaji bakal memasukkan diri nye..

Rozita said...

huhuhu...pasar kak jah tu...
mmg itu lah kesan nya..