Wednesday, May 13, 2009

bunga berguguran



aku agak ceria kebelakangan ni...ceria le skit dr sblm ni...jd..utk menceriakan lagi keadaan...aku beli sliper ni...huhu....bunga2 berguguran d tapak kaki gitew....sungguh colourful ..sesuai dgn jiwa muda aku (muntah 4 besen) murah je mengkome...RM15...bkn saja murah....selesa pulak d kaki comeiku...gitew (promote ala2 duta kedai kasut)


ben gan ct..korang jgn gelakkan aku....agak luar biasa aku ni jika d bandingkan dgn AKU 10 taun sudah...ye...aku dh berjaya d transformasikan....tiada lagik sliper pro-master...tiada lagik suwar jeans yg sengaja d koyakkan..tiada lagik t-shirt XPDC...yg lebih penting....aku pakai liptik PINK skrg....bkn kaler itam cam dulu...aku x gothic dah...huhu..sila jgn ketawakan aku dgn liptik pink ku...tgok..skrg aku pakai sliper bunga2.....hehehe...(aku gelakkan diri sndiri sblm korang gelakkan aku)




sapo penah tgok citer ni? brandon Lee belakon sekerat jalan gitew




OH HATI--> zaman gothic aku dulu mengingatkan aku pd seorang teman yg menggelarkan dirinya CROW....sopi....rindu ko!!! mana ko ilang?
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

Rozita said...

akak tak gelak..sbb tk pernah tengok ko zaman brutal dulu
kenal2 udah pandai pakai kebaya youuu!

yea 1st!

sonata anak kancil said...

nasib baik bunga2 tu berguguran...kalau tak berbuah pulak kat sliper tu...hah berat kaki nak heret buah2 berputik masak gitew....

rynas said...

mula-mula ada rasa nak gelak...ttp tak jd takat senyum simpul jer hehheheh. tak pa jaman dah berubah..takkan lah hang masih ngan brutal dan gotik gitu. Tranformasi ke arah kebaikan..apalah salahnya...cuma tingin nak tengok ko berayu-ayuan dengan kebaya dan heel gitu.

U-jin said...

hehe...dah jadi prempuan melayu terakhir lar ni yer...uit ..camne rupanya pakai lipstik itam tu..teringin nak tgk..

Prettybaker said...

Pakai la seliper munger kembang setaman punn...tidak mampu mengubah kebrutalan dan kebuntalan mu iteww..

INTAN+PINK= Fashion Faux Pas

xiiinam said...

.....kena pakai stokin pink corak polka dot hijau ni....baru anggun....

intan.dayana said...

dlu akak gothic ke..???kahkahkah..

pusat said...

brandon mati sebab sabotaj kot....

ni geng2 mrs ni... goth girl... sebelum kawin teruk juga pengaruh goth... dulu lipstik hitam, kuku hitam, pakaian serba hitam... rambut je berkarat tu pun ade alur pink...

now dah kawin pakai tudung da... tp der skit celak tebal tu.... kuku hitam... lipstik kaler gelap... kengkadang bila kuar rasa cam jalan ngan hantu pulak... but i like laling... ekekeeke

INTAN said...

KAK ITA
syukur la akak x kenai sy masa 10 taun lepas..hehe

SONATA
kan kak..udah nk heret buah2an kat kaki..jd buah kaki fulak..hehe

CT
mmg rugi hg x tgok aku skrg...aku sudi hg tgok aku..cuma aku x yakin klu ben yg tgok..aku compom..dia gelakkan aku x ckup tanah dia berguling..hehe

UJIN
jgn le tgok...aku x sanggup nk pertontonkan gambo aku jaman dulu..takut korang kancing gg

YATIE
ari tu hg tgok aku pakai baju kurung...apa pendapat hg?...tidakkah aku nampk ayu my dear....ahaks

kak Lah
kamu mmg suka memburukkan daku yg sedia buruk kan kak...hehehe

INTAN
amboi..girangnya ketawakan aku..bkn main...klu ko tgok aku dulu..sure ko kancing gg weh

PUSAT
wife ko bkn student USM dulu kan?..jangan2 geng aku dulu..wkakaka....

pusat said...

tak la... dia goth shah alam....
tp member2 dia ader gaya punk skit... skrg ni pun walaupun bertudung tapi.... masya allah... huhuh.... tp takper rahsia suami isteri... ekekekeke

INTAN said...

PUSAT
yg masyaallah tu..wife ko ke kwn dia?..wakakak....aku dh xde unsur2 gothic dh...takut anak2 aku demam panas tgok aku nti..hahaha