Friday, May 22, 2009

janjiiiii!!!



ari ni dh nk g kelantan ....sh*t!! ...lama betoi nk tinggalkan anak2...7 hari 6 mlm ..... pertama kali dlm sejarah menjak jd mama ni... sblm ni..kokak2 pun..2 mlm aje...tu pun...aku rasa cam nk demam panas.....sebak betoi la....aku x gembira dgn perasaan ni...



aku pun x janji leh update blog x sepanjang aku kat sana....staf aku sms bgtau...kat otel ada wireless....bwk le lappie...katanya....tgok le...klu aku rajin merebehkan bahu ngusung menda alah tu...aku bwk...klu idak..idak le..x kose ok...aku sdg berusaha mengecilkan bagasi sekecil yg mungkin



jd...makanya....klu aku x bwk lappie jgn la windu2kan aku....aku windu korang xpe....aku suka rindu merindui gitew....klu ada terbit sawang ke apa ke kat blog ni..mintak le sapa2 yg singgah tulun buangkan....tima kasih byk2 ye utk kesudian itew...tuhan je le yg balas jasa baik korang...sob sob sob...





OH HATI--> aku rasa cam nk demam....badan letih dh lesu...badan rasa sengal petanda apakah ini?....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

14 comments:

zino said...

selamat JJCM ke kelantan... balik kampong ke tu?

Mr PenyuBiru said...

cett!! dan dan nak demam. hehe..

selamat bujang kembali.hehe..

rynas said...

intan lama tu. selamat bekerja. kalau aku mesti sedih..lama tu tinggal anak-anak.
tak pa..tak pa..sebab kerja. chaiyok..chaiyok..intan.

en_me said...

jauhnyerr nak jalanss tewww.. salammm pagi jumaat akak intan

intan.dayana said...

lame tu akak..7 hari 6 mlm...wuwuwuwu..sile bertabah akak..

arediks92 said...

Wowww g kelantan plak...
amboi meriahhsss tu asyik jln2 eh

@LiYaNNuaR said...

nak ikoooootttt... lantik la aku mjadik p.a ko... hua hua hua... selamat btugas... hal anak2... incik hubby kan ado... ngeh ngeh ngeh... moga segalanya bjalan lancar, keh.. take care!

U-jin said...

wah besnye...selamat berjalan2...alar rindu2 tu biasa ler...7 hari peluk bantal lar..ihiks...

.::CeK LaLa::. said...

hg 7 ari 6 malam...
Akuuuuuuu??
11 HARi 10 MALAM HOKKAYYYY!!!!
merembessss sgala jenis air!!!
tinggai anak2... tinggal laki...
huwwwaaaaaaa!!!
Tapi bila balik umh.. mmg hazab berganda laaa tgk umh mcm kapal karam!! huhuuhh!

Yunus Badawi said...

kalau ko boleh baca komen aku sebelum ko balik Penang makna ko bawak lappie ko hehehe

Dulu aku biasa outstation atau ke laut lama2 mcm ko ni. Tapi sekarang aku dah tak sanggup pergi lama2 tanpa keluarga. Home sick ma huhuhu

Syamilia said...

kak intan bawaklah anak2 sekali pegi...huhu

Riezal said...

aku dah mai sapu sawang.. penuh aihhh penat duk vacuum blog hang. lama tu pi.. sian kat abg hang.. abis laa turn hubby hang masak pulak.. hang suruh dia ganti blog sat laa kat blog hang hahaha :). Take care intan drive safely..

syareena said...

mmg x best tggal kan family huhu

nnt sya siggah buang sawang e? keh3

fizan *sew addict!* said...

aku dah berlaga montot dengan akak intan korang di hotel okeh....tak cukup 1 jam rasanya..kejap je masa berlalu..lenguh2 mulut aku bergosip..eheks