Monday, May 11, 2009

ketagihan




gambar hiasan yg d cilok



aku kena ngaku selain melaksa dan menyireh.....aku juga mengalami ketagihan kuaci...ye...aku mengaku....tidak perlu berselindung dan berahsia dgn perkara ini...


tp...ketagihan ni..bkn baru...sejak azali lagik...bila menonton....aku prefer mengoci okeh...stok sentiasa ada gitew...bila aku cuba berdiet...mengoci dh jadi lumrah...aku mengoci hampir setiap mlm..konon2nya nk bg otak x berfikir ttg mkn..bila mengunyah...mungkin aku kelupaan gitew....perkara ni tidak d buktikan secara sainstifik ye....aku pandai2 buat teori...jgn AMARAN: jgn cuba perkara ini d rumah anda...


dan...aku amat yakin....aku amat pendai mengopek koci...amat tangkas...klu ada pertandingan mengopek koci..aku yakin xkan balik dgn tgn kosong...incik hubby slalu kata....aku ni mcm adik badik gn hamster....maka?...aku tau dia dengki dgn ketangkasan aku...jd aku anggap ayat dia sbg puji2an...biasanya bila nonton...klu citer tu jenis suspen...lagi cepat aku mengoci okeh..kadar kopekkan (ayat ni xde maksud biru) akan menjadi laju sesuai dgn kesuspenan cerita




OH HaATI--> baru selesai 1 bungkus...ngeh2
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

22 comments:

Yanmie said...

salam kak,

kuaci mmg elok tau..blh menyingkirkan kolestrol jahat..yan pun mkn kuaci gak..tp lg sedap kuaci putih...

pusat said...

ni sepupu sepapat ngan linny....

linny, tuck dan ming ming jga.... wonderpet datang membantu!!!

Purple Crayon said...

lama tak join eksesais mulut ni hehehe...sekali ngunyah susah nak stop kan :).kat carefour de jual yg dah siap buang kulit pilih je nak perasa apa, madu,bergula,cili tp tak challenging la kan hehehe

@LiYaNNuaR said...

aku pon sokaaaaaaaaaa... mengoci gitu... tak kira koci ape ponnng... tp kan nokkk... mak aku suka ckp... mkn koci... byk kan tahikkk gigi... iye ke?? ke mak aku sesaje je ckp gitu... sbb dia yg nak mkn koci2 itewwww, ahaks!!!

- said...

kagum aku ngan org yg suka koci nihh...aku sampai la fail bab ngopek,..
penat ngopek sepasal..dapat qasa celah gigi je plak tu...ish,sungguh tidak berbaloi pada aku..
kna amik kursus kt ang ni Intan
----->zue@zman

Mr PenyuBiru said...

owh! ingatkan aku salah masuk blog hamster tadik. keh3..

kabussenja said...

SELAMAT MENGOCI!

sonata anak kancil said...

sikit hari dulu suka makan gak koci ni...berlawan2 ngan hubby sambil tengok apa2 la ikut selera dia di tv tu...pas tu siap air bergelas2...la ni...tak larat nak ngopek...maleh

U-jin said...

cam rasa nak mengoci gak...tp takut x leh stop pulak...hehe

rynas said...

aku suka makan..ttp malas betoi nak kopek. pernah try makan ngan kulit tercekik jadinya hahhaha. lastnya aku tinggalkan tabiat itu.

zino said...

zino malas nak makan koci ni letih nak mengopek dia tu hehe

Yunus Badawi said...

memandangkan ko cekap mengopek kuaci apa kata aku belikan sebungkus yg besar utk ko tolong kopekkan? Dah siap kopek aku tukang makan! hehehe

en_me said...

samerlarrr kuaci.. sampai tak hengat.. ekeke

Rozita said...

byk benor bende yg diketagih dak INTAN ni rupernya..

INTAN said...

YAN
good info...lepas ni akak up dr 1 bungkus kpd 2 sehari..hehe

PUSAT
"apa yg penting...kejesama.."

PURPLE
kkdg tu sampai cramp mulut..hehe....ada juai ek?..x perasan pulak..tp hak tu mmg x mencabar minda

LIYA
lepas tu jgn lupa gosok gg nok...klu x harus lah tahik gigi bersepai gitew...hehe

ZUE
kursus?..bleh....aku rela..bila nk start?

PENYU
ceh...skit punya comei ko kata aku hamster..hehe

KABUSSENJA
tima kasih..xmo joint 2 kaki?

SONATA
incik hubby daku awal2 angkat bendera putih...dia x terkejo..hehe

UJIN
jgn mkn gan kulit2 udah..hehe

CT
camtu hg kena mkn yg dh siap kopek tu..hehe

ZINO
senam muka abg zino...

YB
ko sudi ke mkn bekas air lio aku tu?..wajajaj

ME
wah...yok mengoci abg me itew

KAK ITA
dasat kan?..hehe

syareena said...

wa... byknye kelebihan kak intan ek?

klu hamster tgk mesti nangis hehe

benludin said...

aku suka melasak

ennieva fauzi said...

aku kalu makan koci, mesti gatal2 hidung? ada tak bukti saintifik yang mengatakan koci penyebab resdung...hehehe...tolong check...

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

koci tu hape??kuih koci??nasi goreng koci??siti nur koci binti samad??hadoihh..konpius ak..wakaka

izman said...

koci apa ko suka??

Yunus Badawi said...

bukan air liur tu ke yg buat jadi sedap?

INTAN said...

CIK SYA
eh..ko jgn le..wat akak malus2 pulak

BENLUDIN
dah agak dah..mmg ada tanjak..hehe

BEN
aku pun jadik camne kkdg tu..aku pun suspek sbb resdung..jom buat research

HULUBALANG
uik....itew...ada gambo kat atas tu..itew le cik koci yg aku maksudkan

IZMAN
semua adik badik koci aku suka...itam..putih...segala bagai..hehe

YB
hahahaha...sabo ajelah aku...bleh la tolong kopekkan..tp seploh hinggit upah x ckup la...kena up lagik..