Friday, May 15, 2009

Spa-Q




ari jumaat adalah BEST pd aku....alasannya...:

1) jumaat adalah penghulu segala ari...
2) jumaat last day ari bekerja pd minggu berkenaan...
3) mlm nya aku ada kelas menari...nyucuk langit dan goyang gerudi u olss
4) bg penjawat awam...lunch dia sgt panjang...12.15 - 2.45..perh!! mcm2 leh buat dong!!!


maka, ari ni jemaah bersidang d kala lunch time....xtvt ari ni d kepalai oleh aku..jd penyelaras projek gitew...d rancang 2 ari lepas, atas ilham aida yg pd ketika itu tensen dgn exam board...kata aida

"yok kita berspa...exam board ni sungguh memenatkan..kita perlu 'hiburan' dan memanjakan diri selepas penat memerah tenaga..." katanya...aku setuju..minggu ni sungguh meletihkan...minggu depan apatah lagik....maka, sesuatu perlu d rancang...


kami pilih TERATAK SPA (view sebisnya d sini) ...aku pnh jumpa pemiliknya kak leez sblm ni...sumpah, aku jeles dan kagum tgok keanjalan dan kelicinan kulit muka dia...


kami pilih pakej bulanan...3 rawatan...body scrub, body massage gan scalp tretment ...hani pulak buat facial new appeel diamond tone...perh....aku sempat tido 2 3 round....sungguh melegakan...jenuh le santi tu duk kejutkan aku..nyaris aku x ngigau ke, kancing gg ke hapa....(ntah2 mmg aku kancing gigi..lantok le...dulik apa aku...)


utk mengelakkan antara kami mengalami mimpi ngeri dan demam panas, kami pilih bilik berasingan....sorang sebilik...takut ada yg tekanan perasan bila ternampak aksi yg tidak sepatutnya....hehehe...jd, xperlu risau kot aida atau kak mery nampak selulit aku ke...wakakkak...






OH HATI--> wei jemaah..tidak kah kita sepatutnya dpt bekas tulip tu?....kita lupa ke..kak leez sengaja wat2 lupa?
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

~wAniE~ said...

amboi..b'spa nmpk..best nyer..huhu

@LiYaNNuaR said...

ngape idak ngajak aku wehhh... nak joinnn jugakkkkkkkk... aku pon tension gak nihhh... exam macam ngokngekkkk... huhuhu

ekhalidah said...

seronoknyerrr ... pergi berjemaah lagik ... tentu rasa segar bugar kann lepastuu ...

isk..iskk...cemburu dgn ahli jemaah intan :)

rynas said...

wahhh wahhh sioknya berSPA gitu. Pasni kulit hang akan secantik pemilik spa tu jugak intan oiiii

Riezal said...

bwahahah kancing gigi.. ada jugak hang noo.. tengah duk tidoq duk bunyi kriukk kriuk.. kreekk... hahah apa la hang ni intan

Ummi said...

bestnya berSPA...seumo idup x penah jejak kaki ke SPA,...mcm segan jek..ehehhh. Aku ni kan pemalu orgnya...(uwekkk...)

U-jin said...

adeh.besnye berspa segala.....lama dah x menyepakan badan ni....

INTAN said...

WANIE
sekali sekala manjakan diri...slalu kekopakan le jugek kan..hehe

LIYA
klu ko sini..harus le aku ajak nok....hehe

KAK IDA
tp smlm..pas spa..masuk opis balik..jd lesu..malas nk keje...hehe...ngapein gitu dong...

CT
klu nk cantik camtu...aku kena g tiap2 bulan le T...mampos le aku bengkrup

RIEZAL
org gosipkan aku..kata aku tido kancing gg...pitnah aku rasa...

ZUE
ceh...malu apanya...cari spa yg pentingkan aurat..jgn risau...xde adegan x senonoh gitew...hehe

UJIN
lepas letih keje...layan spa mmg la best kan...

fizan *sew addict!* said...

haha tergelak aku baca..bila pulak aku nak gi spa...mau dorang yg kancing gigi tengok selulit + Kerak daki aku weih... *malu*

INTAN said...

FIZAN
hahaha...xdenya dwang gelak..dwang suka sbb fulus masuk pokek beb..hehe