Saturday, May 30, 2009

feel sick




aku x sihat....fizikal.....bila fizikal x sihat..
mental turut terjejas dgn teruknya...
mood jd ntahpapa...swing ....
nk marah 24 jam....badan rasa letih...lesu!!!
asyik terbaring je....nk wat apa pun x larat...
nk mkn x lalu....







OH HATI--> aku doa korang sihat walafiat hendaknya
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

12 comments:

Precious said...

Alamak! Cian nyer ... Jangan luper makan ubat yer ...

rynas said...

KO DEMAM KE tAN..KEJE TERUK SGT TUH. REHAT LER..MAKAN UBAT TIDO..

fizan *sew addict!* said...

baring je la intan...rehat2kan diri..aku pun kul 11 baru bangun dari baring2..hehaha kebetulan garam habis..apa nak masak weih?

Yunus Badawi said...

Kesiannya ko. Rehatlah cukup2 di samping boleh bermanja2 dgn anak dan suami hehehe

Rozita said...

laa tak sihat ke? akak rasa ko terlebih letih la TAN..rehat ek..nnti sihat la tu..salam ujung minggu

syareena said...

alololo ciannye die...

moga cpt sembuh ye?

~wAniE~ said...

sian nyer..msti kejer teruk sgt smpy jd cm gini..
suh en.hubby wat semua keje tau..hehhehe

kayteeze said...

Cepat sembuhlah ya..

Banyak2lah berehat, jangan terlalu kuat berfikir... :)

zino said...

kena cari air kelapa ni.. minum air kelapa muda..

intan.dayana said...

kak intan...kita serupa!!! intan mental dan fizikal tidak mensehat..

sonata anak kancil said...

Dah gi klinik ke belum? hah cepat makan ubat....dan mesti rajin juga makan ubat...

INTAN said...

ha'ah abg zino ckp air kelapa...terus rasa tingin nk cari...macih....


utk semua...macih ye...ari ni pening dh kurang....