Monday, May 18, 2009

itvw


18hb Mei

sesi pertama itvw utk program pendidikan...aku rasa sgt terhibur....
aku suka jd penel.....sbb aku suka usha budak2 yg kena itvw....
hehe...dwang kkdg menghiburkan....sorang budak tu....lepas abis sesi..
dia salam dan terus cium tangan aku......aku tergamam....terus aku ckp "terima kasih..."..wakakka...ntahpapa aku...tertib sungguh....anak sapa la ni...
nasib le anak bujang aku baru 6 taun..klu x....aku booking siap2 utk calon menantu...





OH HATI--> utk wanda....hang kena itvw ari apa weh?....tau dh dpt bilik mana kan...?...aku x sabaq jumpa hang...keh keh keh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

Rozita said...

akak pulak paling tak suka jd penel di kala intv..

intan.dayana said...

cuak nye kne interview..huhu~

Mr PenyuBiru said...

siap cium tangan tu. bodek sakan nampak.hehe..

aku dah tau sape yg berjaya tu.hehe

syareena said...

wa bestnye jadik penel hehe

rynas said...

bleh ker lepas intervu cium tangan. Nak lah jugak buat kot2 terus dapat kah..kah..kah..

INTAN said...

KAK ITA
sy suka amat..yg x suka klu jd org yg kena itvw...

INTAN
mmg....jd penel best...!!

PENYU
klu dia x syiom tangan aku pun...aku lepaskan dia...hehe...tp aku jd malu2 bila kena syiom tangan..hehe

CIK SYA
lebih best bila pikir duit claim nya...hehe

CT
xyah le...cam over lak aku rasa...hehe

@LiYaNNuaR said...

aku paling cuak bila di interbiu... adehhhhhhhh...