Wednesday, May 20, 2009

kasut mambang kunin

opsss...soriii nok....kasut aku kaler kunin okeh...kamu sawan kuning kan...ala2 mambang kuning gitew....


hagak lama jugak hayat kasut sport aku yg ada duk ada ni...udah le kaler pink...ntah camne time aku beli 4 5 taun lepas...aku leh ter'kenan kaler pink....sawan kot...tp kasut tu..idak le rosak pun....tp bila dh masuk 5 taun..mula le aku jeluak...tapak kaki rasa gatai je nk cari kasut lain...


buat masa ni...kasut sport ala2 keperluan jugak...kelas tarian wajib pakai kasut sport...kkdg klu meroyan....aku jogging jugak pusing2 kampus...xkan nk pakai kasut bunga2 berguguran fulak kan...sbb tu....aku bisik2 gak kat cuping telinga incik hubby...


"abah...mama ngidam nk kasut sport lain la..." huh...ayat ngidam tu aku tekan2 kan skit..kasi idgam..dengung semua cukup...incik hubby buat muka ketat je...xde respon...huhu...x berhasil gitew....


tapi....mlm minggu lepas....dia bwk balik bekas plastik....ada 2 pasang kasut sport....aku ushar guna ekor mata je...sbb masa tu aku sentap dia balik lambat...tp, bila dia kuwarkan....dia ckp....


"cuba try...muat x?"
.....aku ni gan gaya jual mahei....try gan muka bodo sombong gitew...mmg le muat.....perhh....so?...klu muat kenapa kan....rupa2nya..mmg dia beli utk aku....


terus aku sengeh sampai nk rabak mulut gitew....aku suka...wpun kasut bandle je ye kwn2...tp aku amat hepi...n aku laki bini..mmg x kisah gan brg2 bandle...kami mmg layannnnn kedai2 bandle ni....





OH HATI--> nasib le lepas tu dia x mintak apa2 upah fulak..ngeh2...maknanya ikhlas gile dia beli utk aku...hehehe
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

18 comments:

intan.dayana said...

srOnOk nye dpt sOmi yg memahami gituu...bile la intan nk kawen ni..

lalalala~ berangan sebentar.

~wAniE~ said...

kalo wanie ngidam nk kasut wanie nk mintak kat sape??hohoho

zino said...

lepas ni bergaya le dengan kasut baru tu hehe

@LiYaNNuaR said...

har har har... sengal ko... saket mata aku tauuuu... tp takpa... konen2 pun... striking nokkk... aku nampok kasot ko dulu tawwww... kira ngam2 la... buleh bgandingan dgn ofismet aku yg sawan konen tuh... wakakaka... saket buah pinggang aku nengoknya!!

psssssssssst... lg x soka kaler itewww... lg dekat mlekat2 kaler itewwww dgn diriku, ahaks!!!

syareena said...

yeka x minta upah ni hehehehehe

@}--niEra-- said...

cntk2..not bad taste laki akak

xiiinam said...

Nak pinjam....
Hari Sabtu ni kami kena paksa hadiri kursus Senam Seni seharian kat sekolah....poco-poco juga. Adehhhhh.....ingat nak cuci longkang dan buang sawang kat rumah tu....

fizan *sew addict!* said...

ada org kisah ke bundle..bundle pun ori tau..hahah lama tak pergi kedai bundle..kat sini lagi berlambak2..pening memilih....tp noks..aku dah tak de kasut sport..yg ada tu mereput gitu je...boleh??

U-jin said...

huhu legaler dah dpt kasut yer...kuning diraja...daulat..hehe

Mr PenyuBiru said...

kalu bundle ape salahnye. yg penting masih elok.
err..nak tanya..kalu mintak upah, upah ape ek biasanya? keh3..

rynas said...

wooo kaler kuning lagi..mesti step tarian ko menjadi lebih mantop gitu keh..keh..leh..

psttt: aku tau upah apa..

kayteeze said...

Kak tie suka gak warna kuning tu, lawa apa.....

arediks92 said...

Wowww santeekkkk!
terus kan menendang ngan kasut baru tu

Riezal said...

aper barang layan bundle......





pssttt.. aku pun layan bundle.. kih kih kih..

Rozita said...

akak lg ler tak kisah dik oi..
bundle pun jadik..

shuhada said...

cool ar paksu!kim slm dia.

INTAN said...

INTAN
kwin jgn lufa jemput tau!

WANIE
mintak kat sapa yg sudi..ngeh2

ZINO
x rasmi lagik le abg zino

LIYA
tu la...soper cam ko x suka kucing..lagik dia buang najis dkt gan ko nok..hehe

CIK SYA
opsss.....siyes...x mintak...hehe

NIERA
kan....lebih kureng je taste kami ni

INTAN said...

CKLAH
klu muat gan saiz 4 ni..meh le kak..hehe

FIZAN
kan...kat kelante byk betoi bandle...berduyun2 gitew...bisik le kat cuping en S tu..hehe

PENYU
xnak jwp aci x?...hehehe

CT
mantop gitew...ops..hang tau ka?

KAK T
nampak dr jauh ye kak T

AREDIK
kan....tendang2 manja gitew

RIEZAL
tau...tgok muka hang pun aku tau hang layan..hehe

KAK ITA
kan kak itan kan kan

SHUHADA
tgok le sapo bini dia..wakkaa