Wednesday, May 13, 2009

13 May..



ari ni 13 Mei kan.....aku rasa....wpun korang x minat sejarah....ataupun fail subject tu dulu2...korang mesti tau d sebalik tarikh ni....arwah abah bercerita...dia antara askar melayu yg terlibat dgn kejadian ni...turut sama menyalurkan tenaga utk menjaga keamanan gitew..bangga gilak aku abah jd askar jaman dulu...



senario politik (terutama kat negari tumpah darah aku), agak mengerikan jugak sebenonya....mintak d jauhkan la ya allah....elakkan la menda2 yg x d ingini....mari la kita sama2 doa..




OH HATI--> cansel g pekena laksa kuala
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

.::CeK LaLa::. said...

kan.. aku tatau la hapa nak jd kat negeri kelahiran aku ni... takut haih nak balik tepen!! huhu!!

@LiYaNNuaR said...

rinih bday big bos aku... hehehe...

aku pon takot nokkkk... meh le tulun selamatkan akuuuu...

- said...

patut la haku hangin je .... tempias aura 13 May kott....->zue

pusat said...

naper takde lg org yg mampu mengubah semula laporan tragedi tu secara rasmi?

sonata anak kancil said...

tak suka belajar sejarah...tapi tau lah sikit2 sejarah 13 mei ni...la ni baru nak belajar2 baca buku sejarah.

rynas said...

mintak ler dijauhkan kita selamat drp malapetaka

Prettybaker said...

kebetulan kan tarikh tu 13...or mmg no 13 tu bad luck ala2 mcm criter omputih?
Hg kan dolu cite2 nak jadi feng shui guru,cuba hg selidik...

Harap2 negara kita terus aman damai...Amin

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kat perak 12 mei...

INTAN said...

LALA
aku pun..nk balik tlk intan jd seriau....huhu

LIYA
xpe..ujung bulan ni ko jd rakyat penang..meh le naik roket d sini..

ZUE
x abis lagi hangin hang?..takut aku

PUSAT
tiada inisiatif kot....apakata ko mulakan..aku sokong dr belakang

SONATA
daku suka sejarah...tp byk fulak yg dh lufa..ketuaan gitew

CT
amin...rungsing

YATIE
ceh....bila masa aku cita2 camtu...aku cita2 nk jd CSI la...apara....tu la..doa2 la..

PENTOI
terawal sehari...huhu