Thursday, May 28, 2009

gagap

aku baru sampai dr Kelantan....isk...idak le jugak baru...aku tipu....sampai dlm kui 3 gitew...xkan sampai2 terus update blog kan....mcm keterlaluan le fulak..


penat jugak rupanya...incik hubby duk camdek (sila rujuk kamus utara utk tahu maksud sebenarnya) ..."uik mama...naik kapal terobang pun penat gitew ek..." eh.... naik jet pejuang pun...aku rasa akan tetap penat kan....


kepenatan tu menyebabkan aku rasa gagap2 gitew...penat sampai gagap..ni istilah utk menggambarkan tahap kepenatan aku agak kronik...udah le pagi tadi aku bangun...layan bola sorang2 kat otel....aku taksub nk tgok kekalahan MU gitew....berbaloi le aku x ckup tido ....kalah jugak..AMIN..ngeh2....


jd, memandangkan aku penat sampai gagap...mari layan lagu gagap ni ye..









OH HATI--> utk 'org itew'..sila belanje aku atas kekalahan MU...sapa suh ajak bet...hehe
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

kayteeze said...

Tak sangka ada juga lagu gagap, ya..

Biasa orang gagap ni bila terkejut, tapi tak tahu pulak bila kepenatan... elok gi minum air isotonik tu... kot2 terus gagap kang lagi haru, ekekekeke....

intan.dayana said...

pelik la kak..bru pes tym dgr Org penat smpai gagap..cube wat demO sket bule x..??hehe

Mr PenyuBiru said...

ape nak heran wahai intan dayana, tak penat pun mmg dia gagap.keh3..

amaran : main bet haram disisi islam.sila insaf! hehe

xiiinam said...

....segala buah tangan yang kau beli kat sana tu....sila panjangkan kepada sedara mara dan suku sakat (sedulur/kulaan) kau di Teluk Intan ni ya....err...cklah pong....he....he...



Selamat berpenat-penatan....

rynas said...

Intan aku ingt ko gagap sebab nak kecek Kelate..

en_me said...

gagap ghiteww..

U-jin said...

intan sangap ler gagap ler...heheh..
wei nanti senang dtg blog ...vote 4 yasmeen..kot2 menang ker..wakaka

ekhalidah said...

jangan lupa tepek gambo beli belah ... kastam tk bertauliah nak check apa barang beli ....:)

stacy ...ligat nyanyi mcm tak penat rasa

arediks92 said...

wowwwww naik belon ehhh
ko pun x suker MU ehh

@LiYaNNuaR said...

meh nak massageeeee kan...

Mak Su said...

gagap? maksu gugup kalu nak gi bilik air, lepas tu bilik air occupied gitu

syareena said...

dah blik ye? msti best ek?

INTAN said...

KAK T
tp sy ni...klu ckp...jenis laju2..pastu mesti gagap..huhu..camno tuh

INTAN
demo?.....tu..mcm lagu stacy tu..hehe

PENYU
ko mmg spesis memahami aku....erkk...haram ek.....?...baik ustaz..

CIKLAH
kulaan ek?..ngeh2.....sila ambik no ye

CT
sampai kesudah aku x pandai kecek kelate ni..hehe

ME
gitew le abg me tew

UJIN
klu menang adiah bahagi2 tau

KAK IDA
hamoiiii.....sudah jd kastam skrg ni kak.....erkkk...apiz AF7 sihat kak?..hehe

ATON
huhuhu.....haku X MU akhir2 ni..hehe

LIYA
sila le nok...kat betis ye...pastu naik ke peha

MAKSU
hehehe.....gugup eh.....?...bahya tuh

CIK SYA
udah balik...siap g keje lagik...mmg best....gedik2 rasa