Tuesday, May 19, 2009

UPSI....! here i come

gambo dr abg G



esok pagi2 buta....subuh2 sapie a.k.a subuh gajah....aku nk kena btolak ke Tanjung Malim.....UPSI....(Kak Ngah..hg ada x?...jgn lupa bentang kapet pink tuk mak sedara hang yg cute ni tau)... kui 6 pagi ye kwn2....perh...aku berdebo2...slalu kui 6 baru bangun tido....nk wat camne...meeting start kui 9.....


aku agak ghairah tuk kesana....huhu...x pnh sampai okeh....harus lah aku xcited....antara U yg belum aku jejakkan kaki lagik...lebih rasa ghairah tu.....VC dia skrg..mantan Dekan aku okeh....iron lady gitew...dulu amat d geruni d sini...d pusat pengajian aku skrg...wpun masa dia ke UPSI..aku belum joint sbb btugas kat jabatan lain...tp, aku pnh jumpa beliau ni bbrapa kali...sgt berkaliber....antara dekan perempuan yg mantOP gitew....




OH HATI--> x ramai VC pempuan kat malaysia okeh!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

Anonymous said...

k.ngah xdak.cuti2 malaysia kt umh.

rynas said...

perrgghh awai tu Intan selamat memandulah ekkk..

Mr PenyuBiru said...

adeh! satu malam baper n3 ko publish ni. isk..isk..tak terkejor aku nak baca. lenkali buat n3 schedule la. bagi gap masa skit, aku pun tak senak nak follow.hehe..

INTAN said...

ANON
ni kak ngah ke kakak dia yg gedik?...tu la...rugi betoi la p time anak sedara tarak fulak

CT
daku x drive lew...daku nyenyak tidur d belakang..hehe

PENYU
ni tindakan luar kawalan kot....x sedo lak aku post berturut2....smlm aku kenyanyukan gitew...