Tuesday, March 31, 2009

lunas hutang

peng'tag rdhanz


Adakah anda suka blogging? Kenapa?
confirm suka
sbb aku bleh luahkan perasaan d samping tambah kenalan dan taulan

Blog siapa yang anda selalu skodeng? Nyatakan 5:
ekceli..aku skodeng semua blog kwn2 yg ada dlm list ok..tanpa sebarang prajudis dn pilih kasih...semuanya dpt perhatian yg sama....ahaks...

Upload 5 gambar followers yang anda suka.Dan describe it.Tidak semestinya orang yang anda nyatakan di atas:



1) TED baker mmg budak best okeh....dan kerana N3 sengal inilah < sini > aku gan dia berkenalan.....dia sgt sweet....dan kkdg dia jd tempat aku luahkan perasaan...ahaks...aku suka gambo dia tayang gg ni...hehe

2) LIYA mmg kwn yg byk membantu aku...sgt2 ramah dan tamah..... x rasa segan dan silu gitew...aku suka tgok gambo gan che aben dia ni...sgt2 loving gitew...

3) aku suka gambo PJAN hak ni....reason?..dia pakai baju yg aku hadiahkan utk besday dia taun lepas...sapa kata ko gemuks nok..kurus le tuh leh sarung baju fit tu lagik

4) RIEZAL ni gegeh la...n aku suka gambo ni wpun dia kata mcm kerbau penuh lumpur...hang cekal le bro aku tabek spring...

5) aku suka amat tgok gambo me hak satu ni...4 in 1 sebenonya.....incomplate katanya...tarak kepala okeh..udah mcm hantu penggal...tp sgt suka ini gambo...


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?
incik hubby dh ada.....cukup le tuh..ahaks

Taken or single? Mana lebih bagus?
dua2 bagus...terpulang le pd individu....jgn tamaks..

Pernah tak cinta anda tak dibalas?
banyakkkk......jatuh cinta gan dato' shah rukh khan....jatuh cinta gan fizz fairuz...semua x berbalas ok.....rasa sengal bila cinta tepuk sebelah tangan beb

Ciri-ciri idaman gf/bf anda. Nyatakan 5:
ciri2 yg ada pd incik hubby aku......lebih pd 5 klu kena list

Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
klu ikut perancangan..nk kwin umur 25 taun ke atas...n sbg org yg suka merancang...aku ikut perancangan tu..aku kwin ngam2 masa umur 25 taun

10 orang bertuah yang anda ingin tag?
awat ramai sgt nk kena tag?.......x sampai ati le...
sempena esok 1st April.....aku ambik keputusan utk tidak TAG sapa2..ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR said...

fuhhh... ko mmg bijak nokkk... pandai ko select gambo aku tuh... ngeh ngeh ngeh... kurang2 tak le nampak dabel chin aku tu kan.. kan.. kannnn... tengkiu nokkkk... aku hargai psahabatan kita, nokkk...

meh nak cayang skettttt... muahhh!!

pjan a.k.a fizan said...

intan...dlm byk2 baju aku...itu la paling aku suke okeh..kan dulu aku cakap, kut ko tersesat nak beli lagi, jgn segan sms aje kat aku..kang aku bayar leww beserta postage sekali...citarasa ko sama je ngan aku.....aku sayang baju tuh!! terima kasih...haha tahan dekat 2 thn kan....selagi tak rabak, aku pakai nyah!