Tuesday, March 10, 2009

spt biasa





:soldier_24:

hehhehe...melaksa bebeh....xkan x kenal aku kan....apa lagik daya aku kalau tidak melaksa...rasa x sempurna okeh.....rasa hilang keseronokan hidup gitew...



:soldier_35:

kali ni...aku x terlibat dgn pembuatan kuah..kak chik aku yg buat...aku ambik tander potong sayur2an aje.....ikan sardin yilek....abis pusing katanya..tiada....ada ikan kembung aje..kami mmg x gemo buat laksa gan ikan temenung ni.....sardin lebih padat isinya..lebih manis gitew...xpe....temenung pun temenung la..janji melaksa okeh...



:soldier_21:

sgt sedap......aku mkn 4 round dr pagi sampai mlm...dasat gilerr.....pendek kata..malaksa 2 ari 2 mlm gitew....tu belum kira abg chik aku..mkn dlm besen nasik tambah...wakkakaka...dasar buruk lantak...





OH HATI--> waduhhhhh sedap bangat sehh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

benludin said...

pergrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....tangkap leleh ayaq liuqqq

su said...

terliur nengok...hehehe!

Riezal said...

aduh.. tu yang aku takut nak bukak blog hang ni.. gambaq makan semua meleleh ayaq liuq.. kan ko dah susahkan aku nak pi mencari laksa pun sepasai kat ini.. aduh.. sedapnyaa

INTAN said...

benluddin
p lap ayer lioq...ahaks

su
jemput tgok su..

riezal
hang mmg penang pure lah....caya lah

Anonymous said...

bilanye p melaksa?p umh opah lg ke?ke..wt kt umh mandak?pasaipa ttb ayahcik pndai urut?alg rs dia terkena penangan shahirah.hohoho.

@LiYaNNuaR said...

tiba2 aku kelaparannnnnnnnn di tgh2 pagi buta nih... adoiii... mujur x ngidam2...

INTAN said...

along
minggu lepas cuti maulidur rasul....mak ndak gan ayah chik ada balik jugak tgok pak uda sakit...maka, melaksa le kami...ayah chik hang mmg dh lama ada ilmu ngurut...tp dia senyap aje..x suka cerita

liya
ngapaen kamu pagi2 belum tiduran nok?...hahhah