Thursday, March 5, 2009

game baru




utk sapa2 yg pnh torai game ni.....best x?....@rindu bkn senangkan nk tendang bontot org free2 ni....dpt point pulak..tambah2 org itu adalah artis...artis tu kata dlm suratkabo...dia x kisah....x rasa apa2....mungkin sbb x kena montot dia betoi2 kot..mmg le dia x rasa apa....@kening





OH HATI--> tingin pulok nk main
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku agak setiap tendangan tu norman dapat pahala.

@LiYaNNuaR said...

dah toraiii... tp da lupa baper score aku dpt...

INTAN said...

penyu--> dosa pahla bukan kita yg tentukan....bkn keje kita nk bagi kat sapa....tp pd aku...mmg org yg cipta tu...kurang bermoral la...serupa mcm org yg cipta game BUSH tu kan....BUSH tu manusia jugak mcm norman kan????...tp aku belum putuskan nk main ke idak game ni...sbb aku bukan spesis yg suka main game...klu aku main pun..bkn atas faktor nk main...tp faktor lain..

liya--> sblm main tu ko baca bismillah x nok?....hahahaha....aku rasa mesti score ko tinggi kan?...hahaha

@LiYaNNuaR said...

aku x sempat baca ler... dosa ke ek??? huhuhu... tekaan kau mmg betoiii nokkks...